Po spletu se širijo videi, v katerih prvak opozicije nagovori vsakega posameznika in mu pojasni, zakaj je njegov glas na evropskih volitvah pomemben.
Kot pravijo v SDS, volivce že od nekdaj nagovarjajo osebno. Prav ta oseben stik pa so tokrat, s tem videom, prenesli na digitalno kampanjo.
Za osebni nagovor je bilo seveda treba posneti večino najbolj popularnih imen v Sloveniji. Zanimivost, za pozdrav 1000 ljudi potrebujete približno dve uri. V obrazcu, ki ga izpolnite, poleg imena navedete tudi temo, ki vas najbolj skrbi ali zanima, in v videu bo Janez Janša spregovoril prav o tem.
V SDS ob tem poudarjajo, da je bilo vsem pogojem GDPR zadoščeno – saj priporočila potekajo tako, da znanec v obrazec vpiše ime in e-naslov tistega, ki mu video želi poslati. Ob tem se strinja s pogoji GDPR, s tem pa se mora strinjati prejemnik videa.
So pa v SDS presenetili tudi z oglasom, ki so ga objavili v času finala nogometne Lige prvakov, Janez Janša pa v njem kot nogometni selektor predstavi ekipo, s katero se odpravlja na evropsko prvenstvo. Kot pravijo, je bil video objavljen v času, ko so bile vse oči uprte v najbolj postransko stvar na svetu, na dan polčasa mandata aktualne vlade in v dneh, ko vstopamo v finale kampanje za evropske volitve. Kdo bo torej na koncu zmagovalec? To boste določili vi, 9. junija.