Najbolj znan poslovni medij na svetu Forbes bo od 14. novembra navzoč tudi v Sloveniji.
Nova digitalna izdaja Forbesa Slovenija bo dragocen vir informacij za vlagatelje, podjetnike in vse, ki jih zanima dinamično dogajanje na poslovnem prizorišču.
Skozi članke, analize, intervjuje in ekskluzivne zgodbe bodo bralci lahko spremljali trende na tem področju, preučevali možnosti za rast svojega posla in sprejemali odločitve na podlagi kakovostnih informacij.
Slovensko izdajo bo vodila Bojana Humar, uveljavljeno novinarsko ime na področju spremljanja dogajanj v svetu ekonomije.
“V središče novic, analiz, zgodb, intervjujev, reportaž bomo postavili ljudi. Zanimalo nas bo, kako razmišljajo, od kod črpajo ideje, kaj jih motivira, kaj so naredili prav in kaj je šlo narobe. Pogovarjali se bomo s podjetnicami in podjetniki, menedžerkami in menedžerji, ki jim je uspelo in so lahko v navdih, pa tudi s tistimi, ki se jim je zalomilo, saj se je tudi iz napačnih odločitev mogoče učiti. Izurjena ekipa Forbesa Slovenija bo tudi pozorno spremljala ravnanje z davkoplačevalskim denarjem in gledala pod prste vsem, ki s svojimi odločitvami vplivajo na gospodarstvo,” poudarja.
Bojana Humar je novinarka že skoraj 30 let. Večino svoje kariere je delala v poslovnem mediju Finance, kjer je pokrivala različna področja, leta 2008 pa je za poročanje o inovacijah prejela nagrado InJo. V dobrih dveh desetletjih je zasedala tudi različna uredniška mesta, nazadnje je bila odgovorna urednica poslovnega tednika Finance Manager. Preden se je pridružila ekipi Financ, je v zunanjepolitični redakciji dnevnika Delo poročala o političnem dogajanju na Balkanu. Diplomirala je na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, smer novinarstvo.
Forbes Slovenija je sicer ena od petih licenčnih digitalnih izdaj, ki jih v okviru strateškega partnerstva v regiji odpira družba United Media.
Forbes Slovenija bo tako kot izdaje v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Hrvaški in Črni gori imel popoln dostop do vseh Forbesovih vsebin, prinašal pa bo tudi zgodbe iz domačega okolja. Izkušene ekipe novinarjev in urednikov iz regije si bodo prizadevale za ustvarjanje edinstvenih vsebin, prilagojenih interesom in potrebam uporabnikov.
Skozi partnerstvo s Forbesom družba United Media utrjuje svoj vodilni položaj na medijskem področju v jugovzhodni Evropi. Družba ima v svojem naboru več kot 120 medijev – 60 televizij, 40 spletnih portalov, tudi radijske postaje in tiskane izdaje. Posluje v osmih državah in zaposluje 4.200 ljudi.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje