Borut Čeh, član sveta guvernerjev Ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji in CEO Labene, je imel odmevno predavanje na pravkar zaključenem Adria Summitu.
Med 8. in 12. majem sta luksuzna hotela Kempinski Adriatic v Umagu in Kempinski Palace v Portorožu gostila prestižno konferenco Adria Summit, ki je zbrala več kot 400 udeležencev iz različnih sektorjev internetnega poslovanja, digitalne trgovine, financ, internetnega prava in digitalnega marketinga. Več kot 80 predavateljev z vsega sveta je delilo svoja znanja in izkušnje ter ustvarjalo rodovitno okolje za izmenjavo idej in povezovanje poslovnih subjektov.
Adria Summit je odličen za promocijo naše regije
Borut Čeh, guverner Ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji in glavni izvršni direktor podjetja Labena, je imel predavanje z naslovom “Adriatic Region: An Emerging Biotechnology European Hub”. Čeh je izpostavil, da je biotehnologija, skupaj z umetno inteligenco, eden najvznemirljivejših trgov z impresivno rastjo.
Posebej je ponosen na dejstvo, da je Slovenija prva država v Evropi, ki ima prvo napravo na svetu, ki uporablja umetno inteligenco za postavljanje diagnoz v bolnišnicah. Ta naprava, ki je že v uporabi v njihovih laboratorijih, omogoča natančno opazovanje tumorjev na celični ravni, identifikacijo mutacij in spremljanje širjenja metastaz.
Čeh je poudaril pomembnost povezovanja vseh biotehnoloških podjetij v Sloveniji preko pobude “Slovenia Biotech Hills”, ki si prizadeva za povečanje investicij, sodelovanja in povezovanja med podjetji, skladi in organizacijami. Adria Summit je pohvalil kot odlično pobudo za promocijo regije onkraj meja.
Poslovna zbornica regije Adria: podpora razvoju in kulturnemu povezovanju regije
Eden najpomembnejših trenutkov Adria Summita je bila napoved oblikovanja Poslovne zbornice regije Adria, pobude, ki si prizadeva za podporo gospodarskemu razvoju in kulturnemu povezovanju regije. To pobudo so podprli predsednik Gospodarske zbornice Srbije Marko Čadež, predsednik Ameriške gospodarske zbornice v Srbiji Stefan Lazarević in predstavniki poslovne skupnosti iz San Francisca.
Na začetku je Stefan Lazarević poudaril potencial regije, da postane “evropska Kalifornija”, spodbujajoč inovacije in podjetništvo: “Ta regija ima veliko lastnosti, ki ji lahko pomagajo, da se pozicionira kot inovativna in podjetna, kar nas na nek način identificira kot Kalifornijo v Evropi.”
Zoran Torbica, eden od organizatorjev konference, je poudaril pomembnost poslovne zbornice kot steber upanja in priložnosti za poslovne subjekte in študente: “V središču naše vizije leži Poslovna zbornica regije Adria – steber upanja in priložnosti tako za poslovne subjekte in študente. Zamislili smo si prostor, ki ne spodbuja le ekonomske izmenjave, temveč tudi slavi bogato kulturno dediščino regije Adria. Zavezani smo k oblikovanju močnih voditeljev prihodnosti skozi izobraževanje. S podeljevanjem štipendij, praks in mentorskih programov si prizadevamo za preseganje vrzeli med regijo Adria in svetovno priznanimi univerzami v zalivu San Francisca.”
Torbica je poudaril, da sama vizija ni dovolj, zato je predstavil nepremičninski projekt kot oprijemljivo manifestacijo predanosti trajnosti in samozadostnosti: “Z nakupom zgradbe in uporabo najemnin za financiranje naših dejavnosti zagotavljamo, da Poslovna zbornica regije Adria ostane neodvisna in odporna, sposobna prenesti katerokoli nevihto.”
Ta ambiciozni projekt si prizadeva zagotoviti dolgoročno stabilnost in avtonomijo Poslovne zbornice regije Adria, kar ji omogoča, da nenehno podpira poslovno skupnost in prispeva k razvoju regije.
Adria Summit resnično povezuje ljudi
Eden izmed zanimivih trenutkov na letošnjem Adria Summitu je bilo ponovno sodelovanje Gorana Tintora in Marijane Agić-Molnar. Lani sta predstavljala podjetje DATA DO, medtem ko sta letos nastopila kot del ekipe Direct Media United Solutions.
Kot je pojasnil Tintor: “Na lanskem Adria Summitu smo vzpostavili stik z ljudmi, ki se ukvarjajo s povezovanjem podjetij. Pridružili so se nam, prepoznali so potencial našega sodelovanja z Direct Medio in ugotovili, kako bi se lahko vključili v njihov sistem. Povezali so nas z Direct Medio in prišlo je do akvizicije naše ekipe. Zdaj deluje odlično in smo zelo zadovoljni.”
Premiera modne revije Jelene Đukanović na Adria Summitu
Poleg izobraževalnih vsebin so udeleženci Adria Summita uživali v raznolikih aktivnostih, kot so golf turnir, tečaj golfa, joga na plaži in agroturizem. Vsak večer so bile organizirane zabave, pri čemer je 9. maja potekala gala večerja v Kempinski Palace v Portorožu.
Poseben dogodek, ki je še dodatno obogatil izkušnjo udeležencev, je bila premiera modne revije “Inner Voice” oblikovalke Jelene Đukanović. Slovenski top modeli so nosili modele iz njene najnovejše kolekcije, kar je dodalo glamur in pritegnilo veliko pozornosti. Reviji je prisostvoval tudi Ashok Murty, znan stilist, kar je dodatno povečalo pomen in prestiž dogodka.
Ta modna revija je bila eden od vrhuncev Adria Summita. Prikazala je združitev poslovne in kulturne odličnosti ter pustila močan vtis na vse prisotne.
Zaključek
Adria Summit je ponovno potrdil svoj status ključnega dogodka za poslovno skupnost regije. Skozi raznolike panele, delavnice in neformalna druženja so bili postavljeni temelji za prihodnje poslovne podvige in sodelovanje, še posebej v kontekstu približevanja ameriškemu trgu in sprejemanja najnovejših tehnologij. Iniciativa za ustanovitev Poslovne zbornice regije Adria predstavlja pomemben korak k nadaljnjemu krepljenju regionalnega gospodarstva in povezovanju z globalnimi trgi.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!