Adria Summit bo tretje leto zapored potekal od 8. do 12. maja na dveh lokacijah v dveh državah - v Kempinski Hotelu Adriatic v Umagu, na Hrvaškem, in v Kempinski Palaceu v Portorožu, v Sloveniji.
Na prvih dveh konferencah je sodelovalo približno 800 obiskovalcev in 160 govornikov iz 18 držav. Udeleženci so imeli priložnost slišati navdihujoče govore in razprave na panelih, ki so jih vodile pomembne osebnosti, kot so Marko Landi, znan po ponovni povezavi Stevea Jobsa z Applom, Mario Henjak, izvršni direktor Gorenjske banke, Ljiljana Ahmetović, direktorica podjetja Shoppster, Milan Gospić, direktor Microsofta, in mnogi drugi.
Na prejšnjih dveh vrhunskih srečanjih je sodelovalo 251 podjetij, med njimi Gorenjska Banka, OTP Banka, Procredit Bank, Adikko Bank, PBZ, Zagrebačka Banka, Shoppster, Ananas, Microsoft, Delta Holding, Milšped, Rakuten Viber. Lani je konferenco odprl direktor Hrvaške gospodarske zbornice in Gospodarske zbornice Srbije.
Letos Ameriške gospodarske komore (AmCham) odpirajo nove perspektive za poslovno sodelovanje preko Atlantika.
Adria Summit se je pozicioniral kot ključno središče za izmenjavo idej in mreženje. Poleg predavanj in panelov so udeleženci uživali v različnih dejavnostih, kot so turnirji v golfu, tenisu, kolesarjenju, dogodki Rivamare, istrske dobrote in gala večer v prelepem Kempinski Palaceu v Portorožu, s predstavo priznane srbske operne pevke Marije Nešić.
Pričakovanja za letošnji dogodek so višja, raznolik program pa obljublja navdihujoče razprave in zanimive panele:
“Izgradnja skupine podjetij, usmerjenih na ameriški trg”: Ameriška gospodarska komora (AmCham) organizira razpravo, ki raziskuje strategije sodelovanja med podjetji iz Jadranske regije in Evrope, ki si prizadevajo za vstop na dinamičen ameriški trg.
“Pospeševanje inovacij: Vloga umetne inteligence pri digitalni transformaciji”: Ta panel bo raziskal, kako lahko umetna inteligenca revolucionira podjetja in industrije ter kako lahko organizacije učinkovito vključijo umetno inteligenco v svoje strategije digitalne transformacije.
“Od hiper do stabilnega: Kaj se je spremenilo pri financiranju inovacij?”: Ta razprava bo osvetlila nedavne tržne turbulence, od inflacije in visokih obrestnih mer do zloma SVB, odpuščanja v IT sektorju in njihovega vpliva na apetite investitorjev.
“Ustvarjanje nakupovalnih fantazij: Kako umetna inteligenca spreminja trgovino”: Ta panel bo raziskal, kako umetna inteligenca spreminja način, kako potrošniki doživljajo nakupovanje, vključno s personaliziranimi spletnimi izkušnjami z uporabo tehnologij AR in VR.
“Hitro in brezhibno: obvladovanje umetnosti hitrih in priročnih odplačil”: Ta panel bo raziskal skrivnosti gladkih, hitrih plačil v e-trgovini, s poudarkom na optimizaciji uporabniške izkušnje in integraciji vodilnih plačilnih sistemov za maksimalno udobje.
“Regionalni dialog: Izzivi in priložnosti za združenja e-trgovine”: Združenja e-trgovine iz Jadranske regije in širše se bodo zbrala, da bi razpravljala o različnih relevantnih temah in delila svoje izkušnje in izzive. Glavni poudarek dneva bo na tem, kako izkoristiti tesnejše odnose v regiji in pridobiti dragocene vpoglede iz različnih držav.
“E-pravni: kako prodati izdelek brez izgube dolarja – pravno okvir spletnih prodaj”: Ta seja bo zajela vse vidike e-trgovinskih transakcij, od zakonov o zaščiti potrošnikov do predpisov o zasebnosti podatkov. S praktičnimi nasveti boste izvedeli, kako zaščititi svoje interese, zmanjšati pravna tveganja in maksimirati donosnost v spletnem poslovanju, brez izgube dolarja.
“Prihodnost kadrovskega menedžmenta: Kako umetna inteligenca spreminja poslovne vloge?”: Kako se kadrovska služba spopada z izzivi v hitro spreminjajočem se okolju e-trgovine in poslovanja? Ta tema raziskuje vpliv umetne inteligence na naravo dela, vključno s pojavom novih poslovnih vlog in potrebo po razvoju novih veščin za delavce.
“Pogon z umetno inteligenco v oskrbnem verigu: Optimizacija upravljanja zalogami in logistiko”: Kako optimizirati procese dostave in pošiljanja s pomočjo umetne inteligence za izboljšanje zadovoljstva strank in razvoj vašega e-trgovinskega podjetja? Ta tema se osredotoča na uporabo umetne inteligence pri upravljanju oskrbnega verige, vključno s prerokovanjem povpraševanja, optimizacijo zalogami in načrtovanjem poti.
“Zelena je nova črna: Odkrivanje ekoloških strategij e-trgovine”: Panel, ki razkriva najnovejše trajnostne prakse v ekološki e-trgovini, namenjene okoljsko osveščenim potrošnikom. Od zelenja oskrbnega verige do ekološko prijazne embalaže, bodo prešli načine, kako uspeti v dobi trajnostnega nakupovanja in poročanja o ESG.
“Digitalna zabavna ekonomija: Razkritje moči nematerialne trgovine”: Od virtualnih dobrin do ekskluzivnih vsebin, kako e-trgovina spreminja način, kako potrošniki interakcijo z njihovimi najljubšimi igrami, filmi in digitalnimi izkušnjami? Ta panel bo predstavil raziskave o najnovejših trendih, inovativnih strategijah in novih tehnologijah, ki spodbujajo rast in inovacije v tem vznemirljivem digitalnem okolju.
Poleg teh panelov bodo udeleženci imeli priložnost sodelovati še v številnih drugih razpravah, predavanjih in dogodkih mreženja. Adria Summit 2024 obljublja, da bo ne le platforma za izmenjavo znanja in mreženje, ampak tudi za oblikovanje prihodnosti tehnologije in poslovanja. Se vidimo na Adria Summitu 2024!
Za več informacij in registracijo obiščite www.adriasummit.com.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje