Vizije presegajo meje.
Medtem ko vodilni v e-trgovini, strokovnjaki in inovatorji z vsega območja, pa tudi Evrope, z nestrpnostjo pričakujejo letošnji Adria Summit, organizatorji že intenzivno delajo na programu konference, ki letos postaja tudi poslovna konferenca poleg konference o digitalni trgovini. Strokovnjaki s področja financ, tehnologije in podjetništva se bodo srečali od 8. do 12. maja v hotelih Kempinski Adriatic v Umagu, Hrvaška, in Kempinski Palace v Portorožu, Slovenija, da bi določili smer prihodnosti e-trgovine na območju Jadrana in širše.
Dva dni navdihujočih razprav in interaktivnih panelov s prek 70 govorci iz Evrope in regije obljubljata globoko analizo vpliva krize v IT industriji v ZDA na regionalno tržišče kot tudi odgovore na vprašanja: ali naj se bojimo umetne inteligence in kako se jo naučiti uporabljati v vseh poslovnih sferah? Kakšna prihodnost čaka e-trgovino? Kaj se je spremenilo pri financiranju inovacij? Zakaj je ESG pomemben za posel v 21. stoletju?
Med govorci letos so:
Matteo Colangeli, regionalni direktor za Zahodni Balkan pri Evropski banki za obnovo in razvoj (EBRD), stoji na čelu ekonomske in inovativne evolucije na območju. Z uspešno kariero v investicijskem bančništvu, svetovanju in strateškem vodenju Matteo prinaša bogate izkušnje v svojo vlogo. Z uporabo rekordnih investicij EBRD želi Matteo spodbuditi inovacije in rast v jadranskem ekosistemu e-trgovine. Skupaj s Stefanom Lazarevićem, predsednikom Ameriške gospodarske zbornice v Srbiji (AmCham), bo odprl letošnjo konferenco.
Prisotnost Stefana Lazarevića, predsednika Ameriške gospodarske zbornice v Srbiji (AmCham) na Adria Summitu 2024 obljublja konkretna navodila za podjetja, ki si prizadevajo za uspeh v digitalni dobi, ter nove perspektive za sodelovanje preko Atlantika.
Iz Palo Alta v Kaliforniji, iz zibelke največjih svetovnih tehnoloških podjetij, nam prihaja Nenad Milanović kot eden od govornikov Adria Summita. Nenad je programer in podjetnik, ki je odraščal v Srbiji, ustanovil pa je prvo srbsko Unicorn podjetje. Unicorn podjetja so tista, ki dosežejo oceno milijarde dolarjev, ne da bi bile uvrščene na borzo, in so sanje vsakega start up projekta. Danes je Nenad lastnik podjetja cake.com, ki stoji za svetovno znanimi digitalnimi orodji, kot je Clockify, ki je svetovni vodja na področju orodij za sledenje času, Pumble, ki pomaga pri komunikaciji znotraj ekip, in Plaky, ki pomaga uporabnikom načrtovati in upravljati projekte.
Spoštovani Google certificiran trener in velika zvezda digitalnega marketinga v regiji, Miroslav Varga, prinaša edinstven pogled na prizorišče Adria Summita. S svojo predstavitvijo z naslovom “We are Neanderthals, flying jet-planes” (“Mi smo neandertalci, ki letijo z reaktivnimi letali”), Miroslav raziskuje hitro tehnološko evolucijo, ki spreminja naš svet. Z združevanjem humorja in konkretnih primerov iz resničnega življenja Miroslav raziskuje globok vpliv tehnologije na človeško vedenje in poslovno dinamiko. Udeleženci lahko pričakujejo neprecenljive vpoglede v izkoriščanje tehnoloških napredkov za inovacije in prilagoditve v digitalni dobi. Miroslavova seja bo zagotovo navdihnila udeležence, da sprejmejo priložnosti, ki jih prinaša tehnološka evolucija.
Kot znan predavatelj, pisec in kreativni strateg je Lazar Džamić avtoriteta pri inovacijah blagovnih znamk in angažiranju potrošnikov. V svoji predstavitvi z naslovom “Brand shift vibes” (“Vibes premika blagovne znamke”) Lazar razkriva, kako se v današnji digitalni dobi premika proces gradnje blagovne znamke od tradicionalnega pripovedovanja (Storytelling) k aktivnemu angažiranju in življenju zgodbe (Storydoing in Storyliving), pri čemer se osredotoča na uporabo razširjene in virtualne resničnosti (AR/VR) kot ključnega orodja za ustvarjanje pristnih izkušenj. Džamićeva predstavitev bo udeležence spodbudila k ponovnemu premisleku o svojem pristopu h gradnji blagovne znamke in sprejemu novih priložnosti za inovacije in rast.
Vladimir Đukanović prinaša bogate izkušnje s področja financ in investicij na svoji predstavitvi na Adria Summitu 2024. Kot izkušen strokovnjak za investicije in avtor Vladimirjeva seja z naslovom “A šta je to investicija?” si prizadeva demistificirati svet financ za udeležence. S pomočjo svojih bogatih izkušenj s področja portfeljskega trgovanja in zasebnih investicij bo Vladimir ponudil uporabne nasvete za krmarjenje skozi kompleksnosti finančnih trgov. Udeleženci lahko pričakujejo globlje razumevanje zdravih investicijskih strategij in odkrivanje ključnih elementov trajnostne rasti in blaginje na Balkanu ter širše, Vladimir pa je napovedal tudi promocijo svoje nove knjige.
Osredotočajoč se na posebnosti start upov v San Franciscu, Vera Kenehan, izvršna direktorica iz Silicijeve doline, bo delila nasvete za premagovanje začetnih izzivov in gradnjo uspešnih ekip. Z več kot 20 leti izkušenj v različnih industrijah, vključno s telekomunikacijami, mediji, SaaS in tveganim kapitalom, prinaša obilo znanja in novo perspektivo. Vera je magistrirala na področju vodstva in menedžmenta na Stanfordu in aktivno mentorira bodoče podjetnike. Njeno predavanje bo udeležencem ponudilo vpogled v svet start upov iz prve roke.
In mnogi drugi …
Ker se začetek Adria Summita 2024 bliža, udeleženci zagotovo lahko pričakujejo izjemne predstavitve vrhunskih strokovnjakov in poslovnih voditeljev. Od oblikovanja prihodnosti gospodarstva in e-trgovine do raziskovanja tehnološke evolucije in inovacij blagovnih znamk bo vsaka predstavitev ponudila koristne nasvete in konkretne strategije za spopadanje z izzivi in možnostmi digitalne dobe. Celoten program konference si oglejte na spletni strani adriasummit.com, kjer se lahko tudi prijavite za udeležbo na Adria Summitu.
Se vidimo v Istri.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!