V zadnjih dneh se pojavlja več goljufivih sporočil povezanih s Flikom. Pošiljatelj se v sporočilih izdaja za banko, prejemnika pa želi preusmeriti na lažno spletno stran. S tem želijo goljufi pridobiti osebne in kartične podatke. Takšna sporočila je treba nemudoma izbrisati! Če pa ste lažni strani že posredovali svoje podatke, pa kontaktirajte svojo banko.
V zadnjih dneh se pojavlja povečano število lažnih sporočil prek elektronske pošte in SMS sporočil v povezavi s sistemom Flik, so opozorili v Združenju bank Slovenije.
Pošiljatelj se v sporočilih izdaja za banko ali drugo zunanjo institucijo. Prejemnika sporočil preusmeri na lažno spletno stran. To naredijo pred pretvezo, da je kreditna kartica blokirana ali gre za izboljšanje varnostnih ukrepov. Nato pa od prejemnikov zahteva obvezno potrditev ali aktivacijo z vnosom osebnih in kartičnih podatkov. Te podatke nato pošiljatelji nato zlorabijo za izvajanje nepooblaščenih plačil predvsem na tujih spletnih straneh.
Zato v Združenju bank Slovenije ponovno opozarjajo, naj prejemniki morebitnih tovrstnih sporočil ne klikajo na povezavo v sporočilu, ki jo prejmejo na elektronsko pošto ali na mobilni telefon. Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj izbrisati. “Če dvomite v prejeto pošto, ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, nemudoma kontaktirajte kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika ter kartico blokirajte,” še svetujejo.
Ob tem so še spomnili, da banke ali hranilnice od strank nikoli ne bodo zahtevale, naj vnašajo svoje osebne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, poslane prek elektronskih ali SMS sporočil. To je prvi znak, da gre za prevaro.
O spletnih goljufijah se je mogoče podučiti na spletni strani slovenskega nacionalnega odzivnega centra za kibernetsko varnost SI-CERT.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!