H&M in Zarina krovna družba z rekordnimi dobički

Gospodarstvo 15. Dec 202116:32 0 komentarjev
zara h&m
PROFIMEDIA

Španski trgovec z modnimi oblačili Inditex, pod okrilje katerega sodi tudi Zara, je v tretjem četrtletju poslovnega leta ustvaril 1,23 milijarde evrov čistega dobička, kar je 42 odstotkov več kot v tem času lani in tudi rekordni dobiček za tretje trimesečje. Tudi švedska trgovinska veriga s hitro modo H&M je v zadnjem četrtletju minulega poslovnega leta ob večjem povpraševanju ustvarila višje čiste prihodke. Ti so se na letni ravni okrepili za osem odstotkov na okoli 5,5 milijarde evrov.

Ukrepi za zajezitev koronavirusa so zdesetkali Inditexov dobiček, a ko so se gospodarstva ponovno odprla, so se potrošniki začeli vračati v trgovine. Prodaja v trgovinah brez upoštevanja nihanja valutnih tečajev se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 21 odstotkov, v primerjavi z letom 2019 pa je bila večja za 10 odstotkov.

“Ti rezultati so zelo zadovoljivi in znova dokazujejo trdnost našega poslovnega modela,” je ob tem dejal predsednik Inditexa Pablo Isla. Islo bo sicer na tej funkciji aprila zamenjala hči ustanovitelja Inditexa Marta Ortega.

Inditexova prodaja v prvih devetih mesecih poslovnega leta, ki se je začelo s februarjem, je dosegla 19,33 milijarde evrov, kar je na letni ravni 37-odstotna rast. Vseeno pa je zaostala za 19,8 milijarde evrov, kolikor je znašala v predpandemičnem letu 2019.

Podjetje, ki ima po svetu skoraj 7000 trgovin, je v prvih devetih mesecih ustvarilo 2,5 milijarde evrov čistega dobička. To je 273 odstotkov več kot v tem času lani, a še vedno pod 2,7 milijarde evrov, ki jih je vknjižilo v enakem obdobju leta 2019. Inditex ima poleg Zare v lasti še sedem blagovnih znamk, vključno z luksuzno znamko Massimo Dutti in najstniško znamko Stradivarius.

Okrevanju po pandemiji sledilo večje povpraševanje

Prihodkov v celotnem minulem poslovnem letu, ki se je izteklo z novembrom, je bilo za okoli 19 milijard evrov, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Zaradi nenehnih težav, ki jih povzročajo koronavirus in ukrepi za njegovo zajezitev, je imel H&M v začetku zadnjega poslovnega četrtletja začasno zaprtih okoli 100 trgovin, predvsem v jugovzhodni Aziji. Ob koncu četrtletja pa je ostalo začasno zaprtih okoli 115 trgovin, večinoma v Avstriji in na Slovaškem.

zara H&m
PROFIMEDIA

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!