
Hrvaški trgovec Konzum je napovedal, da bodo poleg seznama izdelkov, katerih cene omejuje hrvaška vlada, znižali cene dodatnim 250 izdelkom. Nižje cene bodo veljale od sobote, 1. februarja, do 1. junija 2025.
Po uspešnem prvem bojkotu zaradi vztrajne rasti cen – predvsem hrane – in zaradi katerega je bil promet hrvaških trgovin na drobno minuli petek za 53 odstotkov manjši, se je danes pri naših južnih sosedih začel teden dni dolg bojkot trgovskih verig in določenih izdelkov. Hrvaška vlada je sicer razširila seznam skupin živil, ki jim je omejila cene, in sicer s 30 na 70 izdelkov. “Država se je odzvala, vključiti pa se morajo tudi drugi,” je dejal hrvaški premier Andrej Plenković in zatrdil, da nihče ne bi propadel, če bi bile cene nekoliko zmernejše.
Da bodo znižali cene izdelkov, so tako danes napovedali pri trgovski verigi Konzum. Kot so sporočili, so v sodelovanju s hrvaškimi dobavitelji vložili dodaten milijon evrov v znižanje in “zaklepanje” cen domačih izdelkov, ki niso vključeni v napovedano odločitev hrvaške vlade o omejitvi cen. Tako bodo od sobote, 1. februarja, poleg seznama izdelkov, ki jih omejuje tamkajšnja vlada, znižane in “zaklenjene” cene dodatnih 250 izdelkov, ki se ne bodo zvišale do 1. junija 2025. Lahko pa se v tem času znižajo. Povprečni popust na izdelke se giblje okoli 10 odstotkov, na nekatere izdelke pa tudi več kot 30 odstotkov, poroča Dnevnik.hr.
“Razumemo, da so kupci svoje skrbi glede dviga cen v celotni dobavni verigi usmerili predvsem v maloprodajo, saj je to najbolj vidno. Prepričani smo, da kupci Konzuma vedo, kolikokrat smo, poleg cenovnih pobud hrvaške vlade, dodatno samoiniciativno znižali in “zaklenili” cene celotnega kontingenta izdelkov, zato da bi ublažili inflacijske pritiske. V tovrstne dodatne aktivnosti smo od leta 2022 do danes vložili skoraj 20 milijonov evrov. Hkrati pa smo v nenehni komunikaciji in skupaj z dobavitelji vzdržujemo sprejemljivo raven cen, kjer je to mogoče. Konzum je edina veriga, ki ima svojo spletno maloprodajo, zato so naše cene pregledne in na voljo za preverjanje in primerjavo. Upamo, da bodo našemu zgledu sledili tudi drugi udeleženci na trgu,” je dejal predsednik uprave Konzuma Zoran Mitreski.
Izdelki, ki bodo hrvaškim kupcem na voljo po nižji ceni, so iz kategorij mlečnih in pekovskih izdelkov, zamrznjenih izdelkov, delikatese, konzervirane hrane, pijače, izdelki za osebno nego in higieno doma ter drugo, še poroča Dnevnik.hr.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!