Hrvaška podjetnika Mate Rimac in Sandro Mur sta investirala v slovensko-hrvaški food-tech startup Juicefast. Njuna naložba bo podjetju omogočila nadaljnji razvoj inovativne tehnologije proizvodnje ter širitev na preostanek evropskega trga.
Ustanovitelj in izvršni direktor hrvaškega podjetja za električne in športne avtomobile Rimac Automobili Mate Rimac in ustanovitelj podjetja Bellabeat Sandro Mur sta investirala v slovensko-hrvaški food-tech startup Juicefast. Podjetje sta leta 2020 ustanovila brata David in Marko Dravinec.
Podjetje Juicefast, ki ima sedež v Brežicah, se ukvarja s hladno stisnjenimi sokovi in prehransko uravnoteženimi obroki. Ob tem so iz podjetja sporočili, da vse od ustanovitve uspešno rastejo na hrvaškem trgu. Nova finančna investicija bo omogočila nadaljnji razvoj inovativne tehnologije proizvodnje ter širitev na preostanek evropskega trga. Letos se bodo tako osredotočili tudi na slovenski trg, na katerem že pospešeno razvijajo svoje poslovne aktivnosti.
Mate Rimac je ob tem dejal, da je v zadnjih nekaj letih podprl in investiral v več domačih poslovnih podvigov v zgodnjih fazah, s ciljem krepitve domačega start-up ekosistema. “Ko razmišljam, koga podpreti, je zame najpomembnejša ekipa, ki stoji za projektom, širjenje preko naših meja in potencial za vpliv na rast gospodarstva ter ustvarjanje delovnih mest,” je povedal.
Dodal je, da je zgodba o njegovem vstopu v Juicefast precej nenavadna. “David mi je poslal kratko sporočilo po e-pošti, v katerem se je predstavil in predstavil blagovno znamko. Čeprav prejemam veliko podobnih sporočil po e-pošti, sem želel izvedeti več o Juicefastu, ker je bilo takoj razvidno, da nekdo ve, kaj počne in se tega tudi profesionalno loteva. Ko smo se spoznali, sem prepoznal potencial projekta in Davidovo strast, podprto z vztrajnostjo, ki je potrebna za ustvarjanje podjetja. David in ekipa imata jasno vizijo razvoja, verjamem pa, da bo trg, na katerem delujejo, v prihodnosti še pomembnejši in večji. Po prvem srečanju smo se hitro dogovorili za investicijo,” je še dodal hrvaški poslovnež.
Ustanovitelj podjetja Bellabeat in znani investitor Sandro Mur pa je ob tem dejal, da je Juicefast blagovna znamka, katere izdelke je najprej uporabljal sam, nato pa je sčasoma spoznal, kakšen potencial se skriva v celotni zgodbi. “Navajeni smo, da je tehnološki sektor področje, kjer se dogajajo največji preboji v startup industriji, vendar sem prepričan, da je zdrav življenjski slog in vse, kar predstavlja Juicefast, prihodnost. Imajo vizijo in strast, in zdaj, ob naši podpori in virih, tudi priložnost za širitev in rast. To je le še en korak k ustvarjanju uspešnih domačih blagovnih znamk, ki bodo osvojile svet,” je še dodal Mur.
Podjetje Juicefast ima na hrvaškem trgu že več kot 50.000 strank in več kot 500 mesečnih naročnikov. “Nedavno smo odprli tudi slovenski trg, kjer prav tako pričakujemo odlične poslovne rezultate. Trenutno ima podjetje 20 zaposlenih, vendar načrtujemo nove zaposlitve. Do zdaj smo prodali že več kot 3.000.000 stekleničk soka,” je ob tej priložnosti povedal ustanovitelj Juicefasta David Dravinec in dodal: “Vedno sem verjel v vizijo Juicefasta, vendar imeti podporo dveh mojstrov te igre, kot sta Sandro in Mate, mi daje še večjo motivacijo, da uresničim vse, kar imamo načrtovano.”
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!