V Nemčiji je hranilnica Sparkasse KölnBonn zaprla bančni račun približno 38.000 strankam. To so storili, ker stranke niso podale soglasja za zvišanje stroškov vodenja računa. Stranke sicer lahko račun še uporabljajo nekaj časa, vendar bodo s tem samodejno podale soglasje k zvišanju stroškov vodenja.
Od pomladi 2021 morajo nemške banke pred spremembo pogojev poslovanja, ki pogosto vključujejo zvišanje stroškov za uporabnike, pridobiti njihovo soglasje.
Okoli 38.000 strank hranilnice Sparkasse KölnBonn soglasja ni podalo, zato je hranilnica njihove račune ukinila.
Kot navajajo mediji, je banka uporabnike o spremembi pogojev obvestila prek spletne in mobilne banke, kjer so lahko nato tudi podali soglasje. Tiste, ki spletne ali mobilne banke ne uporabljajo, so skušali obvestiti po pošti ali telefonu, a tudi po tej poti pri mnogih niso bili uspešni.
Soglasja naj bi skušali pridobiti tudi tako, da so morale stranke pred dvigom gotovine na bankomatu potrditi spremenjene pogoje poslovanja. A so mnogi očitno preprosto izbrali možnost, s katero so ta korak preskočili.
Kljub ukinitvi bodo računi na voljo še mesec dni. Če jih bodo stranke v tem obdobju znova aktivirale, kar storijo denimo z dvigom ali pologom gotovine, se bo to samodejno štelo kot soglasje k spremembi pogojev poslovanja in posledično k zvišanju stroškov vodenja.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!