NLB je uspešno zaključila prodajo svojih zelenih obveznic v višini 500 milijonov evrov. Predvideni datum izdaje je prihodnji torek, 27. junij, obrestna mera bo 7,125 odstotka letno. Kot so sporočili iz banke, je bila transakcija dobro sprejeta s strani vlagateljev, saj so oddali za več kot 1,8 milijarde evrov naročil.
Da namerava izdati zeleno obveznico, je NLB javnosti sporočila konec prejšnjega tedna. Namen je izpolnjevanje minimalne zahteve glede kapitala in kvalificiranih obveznosti, dodatno pa bodo obveznice nudile možnost za potencialno širitev.
Naročila so oddali dobro poučeni vlagatelji izven ZDA, in sicer ugledni upravljavci skladov, mednarodne finančne institucije, banke, zavarovalnice in drugi vlagatelji. Na tej podlagi se je banka odločila izdati obveznice v skupnem nominalnem znesku 500 milijonov evrov, so danes sporočili.
“Ob zanimanju številnih domačih, regionalnih in mednarodnih kakovostnih vlagateljev je bil vpis obveznic krepko presežen,” je v sporočilu za javnost zapisal predsednik uprave NLB Blaž Brodnjak.
Posebnost zelene obveznice je, da se izdajatelj ob izdaji zaveže, da bo z zneskom izdaje podpiral primerne zelene projekte, ki so skladni s pogoji, opredeljenimi v javno objavljenem okviru za zeleno obveznico. NLB namerava z zbranimi sredstvi podpreti projekte na področju obnovljivih virov energije, energetske učinkovitosti, zelenih stavb, čistega prometa, trajnostnega upravljanja z vodo in odpadnimi vodami ter preprečevanja in nadzora nad onesnaževanjem.
Izdala jih bo predvidoma 27. junija, v izplačilo pa bodo dospele 27. junija 2027, pri čemer bo imel izdajatelj možnost predčasnega izplačila na dan 27. junij 2026.
Glavnica obveznic se bo obrestovala po obrestni meri 7,125 odstotka letno, prodajna cena obveznic pa bo enaka njihovi nominalni vrednosti, so še sporočili iz banke.
Brodnjak je poudaril, da je izdaja zelenih obveznic skladna s strategijo poslovanja NLB in njene skupine v domači regiji jugovzhodne Evrope. Transakcija po njegovih besedah odraža trdno boniteto in uspešnost poslovanja skupine, pa tudi, da ima NLB dober dostop do kapitalskih trgov. “Po drugi strani pa potrjuje tudi naš odnos do trajnosti,” je dodal.
Vse večjo prepoznavnost banke med strokovnimi deležniki je izpostavil tudi član uprave NLB Archibald Kremser. “Ustrezno strukturiranje izdaje obveznic je skupaj z učinkovitimi marketinškimi aktivnostmi pripeljalo do veliko boljšega prepoznavanja znamke NLB na mednarodnih finančnih trgih. Veseli smo tega zaupanja – dosežka, ki ga gre pripisati strokovni ekipi,” je poudaril.
Vse N1ajboljše: Kaj se dogaja v zakulisju N1?
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje