Gradbena dela za nadgradnjo železniške postaje Domžale, ki so stekla lani septembra, se prevešajo v sklepno fazo. Zaključek vseh del je predviden konec julija.
Iz direkcije za infrastrukturo so sporočili, da so zaključena betonska dela v novem podhodu pod železniškimi tiri, ki bo potnikom, pešcem in kolesarjem omogočil prehod med vzhodnim in zahodnim delom Domžal. Dela v podhodu so tako v zaključni fazi, v teku so še kamnoseška in slikopleskarska dela.
Zaključujejo se tudi dela na tirnih napravah in spodnjem ustroju, ki bodo predvidoma končana še v tem mesecu. Na železniški postaji sta že v uporabi dva tira s peroni. Vsa dela na peronski infrastrukturi bodo zaključena predvidoma v juniju. V postajnem poslopju so že prenovljeni tehnični prostori ter zamenjano stavbno pohištvo, v teku je obnova sanitarij in čakalnice, obnova fasade pa je predvidena v juniju. Dela na parkirišču in avtobusnem obračališču bodo izvajalci predvidoma začeli konec maja. Zaključek vseh del na železniški postaji Domžale je tako predviden konec julija.
Železniška postaja Domžale stoji na regionalni progi Ljubljana-Kamnik Graben, ki (še) ni elektrificirana. Z njeno nadgradnjo bo peronska infrastruktura usklajena s tehničnimi specifikacijami za interoperabilnost, infrastruktura pa bo bolj prijazna do uporabnikov ter tudi prilagojena gibalno oviranim osebam.
Direkcija RS za infrastrukturo je lani spomladi za izvajalca izbrala konzorcij podjetij SŽ-ŽGP, Garnol in GH Holding, ki je dela začel v septembru. Sprejeta ponudba konzorcija je bila 13,9 milijona evrov. Dela na domžalski železniški postaji so le eden od podobnih projektov po Sloveniji. Večina jih je trenutno v teku, tik pred izvedbo ali v načrtu na jedrnem železniškem omrežju, to je na progi med Divačo in Šentiljem ter med Jesenicami in Dobovo.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!