
United Group B.V. (»Skupina«), vodilni ponudnik telekomunikacij in medijev v jugovzhodni Evropi, ki je v večinski lasti družbe BC Partners, sporoča, da je dosegel dogovor o prodaji družbe SBB d.o.o. Beograd, vodilnega ponudnika storitev alternativne plačljive televizije, širokopasovnega interneta in fiksne telefonije v Srbiji, družbi e&PPF Telecom Group BV (»e& PPF Telecom«). Skupina se je prav tako dogovorila, da bo družbi Telekom Srbija a.d. Beograd (v nadaljevanju: TS) prodala družbo Eon TV International Ltd (holding podjetja NetTV Plus) in njene pravice za športne prenose za zahodni Balkan (Bosna in Hercegovina, Črna gora, Severna Makedonija in Srbija).
Te transakcije v skupni vrednosti 1,5 milijarde evrov, kar predstavlja 10-kratnik EBITDA EV/2024 (pred IFRS 16), dokazujejo močne rezultate skupine United Group pri razvoju vodilnih dejavnosti in blagovnih znamk na trgu v regiji v zadnjih dveh desetletjih.
United Group bo ohranila v lasti in upravljala svoje ključne medijske hiše v Srbiji, vključno z N1 in Nova S. Ta dva programa bosta ostala na voljo v fiksnem omrežju SBB in bosta na voljo tudi uporabnikom Yettela.
Omenjene transakcije so predmet običajnih regulativnih odobritev in naj bi bile zaključene v 1. polletju 2025.
Poleg tega je United Group, kot je bilo že objavljeno 13. januarja 2025, podpisala nezavezujoč sporazum z BH Telekomom d.d. Sarajevo (“BHT”) v zvezi z morebitno prodajo podjetja Telemach BH d.o.o. Sarajevo in Telemach Crna Gora d.o.o. Podgorica.
Po zaključku transakcij z e& PPF Telecom, TS in BHT bo United Group izpolnila svoj strateški cilj izstopa in uspešne monetizacije telekomunikacijskih naložb zunaj EU. V bližnji prihodnosti ni načrtovana odprodaja drugega premoženja skupine United Group.
Victoriya Boklag, glavna izvršna direktorica United Group, je dejala: “Naša skupina je bila zgrajena na temeljih SBB pred skoraj 24 leti in je prerasla v največje telekomunikacijsko in medijsko podjetje v naši regiji. Od svoje ustanovitve se je skupina United Group z uspešnim zaključkom več kot 100 transakcij združitev in prevzemov hitro razširila po jugovzhodni Evropi in od prvega vstopa v EU na slovenski trg leta 2009 znatno okrepila svoj položaj v EU. Širitev na popolnoma konvergenčne in bogate trge EU, kot so Grčija, Bolgarija in Hrvaška, je ta položaj še dodatno utrdila. Današnje odprodaje so v skladu z našo strategijo, da se osredotočimo na trge, kjer lahko našim uporabnikom zagotovimo celoten spekter mobilnih in fiksnih telekomunikacijskih storitev, kar nam bo omogočilo uresničitev največjega potenciala za rast in ustvarjanje vrednosti. Z racionalizacijo našega poslovanja in ponovno osredotočenostjo na trge EU povečujemo našo učinkovitost in pozicioniramo skupino United Group za dolgoročni uspeh.”
O skupini United Group
Skupina United Group je vodilna telekomunikacijska in medijska skupina v jugovzhodni Evropi. Skupina posluje v osmih državah in zaposluje več kot 15.000 ljudi, njeni letni prihodki pa znašajo več kot 3 milijarde evrov. Na področju telekomunikacij več kot 5,42 milijona gospodinjstev in več kot 7,65 milijona mobilnih naročnikov izkorišča največje optično omrežje FTTH v jugovzhodni Evropi, stalne naložbe skupine United Group v omrežje 5G ter najsodobnejše možnosti za mobilno in fiksno povezovanje. Skupina pod blagovno znamko United Fiber združuje svoj portfelj sredstev fiksne infrastrukture, pri čemer je cilj še pospešiti in okrepiti naložbe v državah v EU z ustvarjanjem močnih sinergij in povečevanjem naložbenih zmogljivosti. UGI Wholesale upravlja vse infrastrukturne veleprodajne dejavnosti skupine United Group, vključno z glasovnimi in podatkovnimi storitvami ter storitvami mobilne telefonije in gostovanja. Interno podjetje United Cloud skrbi za razvoj nabora tehnologij in služi kot center za inovacije. S svojim delom so na čelu preobrazbe zabave in telekomunikacij v regiji z izdelki, kot je video platforma naslednje generacije EON.
Medijsko podjetje United Media producira in distribuira privlačne televizijske vsebine z novičarskimi, športnimi in zabavnimi formati, s katerimi preko vodilnih brezplačnih programov dosega široko občinstvo 40 milijonov uporabnikov. To ponudbo dopolnjuje še priljubljen portfelj plačljivih televizijskih programov. United Media danes letno ustvari več kot 40.000 ur originalnih lokalnih vsebin, obenem pa upravlja 60 televizijskih programov, 40 spletnih in zaupanja vrednih portalov z novicami, 10 tiskanih izdaj in radijske postaje.
Za več informacij obiščite United Group.
O BC Partners
BC Partners je vodilno investicijsko podjetje s približno 40 milijardami evrov sredstev v upravljanju na področju strategij zasebnega kapitala, zasebnega dolga in nepremičnin. BC Partners, ustanovljen leta 1986, že več kot tri desetletja igra aktivno vlogo pri razvoju evropskega trga odkupov. Danes BC Partners integrirane čezatlantske investicijske ekipe delujejo iz pisarn v Evropi in Severni Ameriki in so usklajene v naših štirih ključnih sektorjih: TMT, zdravstvo, storitve in industrija ter prehrana. Od svoje ustanovitve je BC Partners zaključil več kot 128 naložb zasebnega kapitala v podjetja s skupno vrednostjo več kot 160 milijard evrov in trenutno vlaga svoj enajsti sklad za odkup zasebnega kapitala.
Za več informacij obiščite https://www.bcpartners.com/
*N1 Slovenija, Forbes Slovenija in Sportklub Slovenija so del United Medie, ki je v lasti skupine United.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje