V Sparu so z novim letom uvedli spremembe pri koriščenju popustov. Dostop do njih so olajšali zgolj uporabnikom aplikacije, za preostale zveste kupce pa je pot do popustov zdaj zelo otežena. V Sparu so s pojasnili skušali umiriti razburjene kupce, vendar so se ti na to odzvali s plazom kritik.
Po objavi prispevka na Forbesu Slovenija o spremembah – te je Spar uvedel za popuste in dodatno pojasnil, da je spremembe uvedel predvsem, da bi olajšal nakupovalno izkušnjo – se razburjenje med kupci ni poleglo. Po novem namreč za pridobitev obljubljenega popusta v trgovinah Spar ni dovolj le kartica zvestobe, ampak morajo imeti kupci ali naloženo aplikacijo (v kateri so elektronski kuponi) ali iz letaka izrezan kupon.
Na družbenih omrežjih so začeli deževati komentarji. Ena od uporabnic denimo zapisala, da si je sama aplikacijo hitro namestila, vendar ugotovila, da vsi koraki, ki jih je zdaj treba izvesti pri blagajni, vzamejo veliko več časa kot pred spremembami. “Že tu se mi zdi, da bo kamen spotike mnogim kupcem, ker bodo ob konicah dneva ali ob sobotah vrste še daljše kot običajno,” je prepričana.
Še težje je lahko po njeni oceni starejšim kupcem. Ko je želela nov Sparov sistem namestiti na telefon svoje 84-letne mamo, ki sama opravlja nakupe, je ugotovila, da kupec za namestitev potrebuje tudi elektronski naslov. “Koliko starejših surfa po Googlu in koliko jih ima mail?” je zapisala.
Naslednja težava se je pojavila, ko je poklicala klicni center. Tam so ji namreč pojasnili, da kupcu brez elektronskega naslova preostane kupon, izrezan iz letaka, ali slika kupona. A njena mama ima na poštnem nabiralniku nalepko, ki prepoveduje metanje letakov v njen nabiralnik. Ponudili so ji še tretjo možnost, da se njena mama v trgovini poveže na splet ter si naloži njihove letake in kupone. “To je res čez rob,” je bentila uporabnica.
“Listke bomo izrezovali? V 2024?”
“Listke bomo izrezovali? V 2024? Lahko pa na roke napišemo še izjavo, za kateri izdelek bomo koristili popust. V korak s časom, pa to …” je zapisal še en uporabnik. Nekateri so izpostavili tudi to, da Spar “ne prevzema odgovornosti za nemoteno delovanje aplikacije. Tudi za morebitno škodo ne, ki bi nastala zaradi uporabe aplikacije, zaradi morebitnih motenj ali težav z dostopom do vsebin v njej ter za morebitne napake in pomanjkljivosti aplikacije,” se glasi še eden od kritičnih komentarjev.
Med prevladujočimi kritičnimi komentarji pa se najdejo tudi takšni v podporo uvedenim spremembam. “Vsi imate pametne telefone, pa ne naložiti aplikacije od Špara? Ko bi vi vedeli, kako je fajn. Vse je gor, vsi kuponi, akcije itd. Kupon boste v fizični obliki zagotovo pozabili, telefona pa ne. Pa imate vse pri roki. Pa še listki, za katere boste hvaležni, ko se spomnite, da kaj potrebujete. Kliknete in pišete, kaj potrebujete,” se je glasil komentar v zagovor Sparovih sprememb.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje