Ponudnik pretočne glasbe Spotify je v drugem letošnjem četrtletju povečal število naročnikov, a vseeno posloval z izgubo. V četrtletju, ki se je končalo konec junija, je zabeležil 125 milijonov evrov izgube, potem ko je ta v enakem lanskem obdobju znašala 20 milijonov evrov.
Število novih naročnikov se je povečalo za šest milijonov na 188 milijonov, skupno število uporabnikov, ki so aktivni vsaj enkrat mesečno, pa se je v minulem trimesečju zvišalo s 422 na 433 milijonov. 19-odstotno povečanje skupnega števila uporabnikov je po navedbah družbe največje v kateremkoli drugem četrtletju.
Povečanje števila naročnikov je tako pregnalo skrbi, da se bodo ljudje zaradi vse višjih življenjskih stroškov odpovedali potrošnji za zabavo. Spotifyjeva izguba iz poslovanja je medtem v drugem četrtletju znašala 194 milijonov evrov, medtem ko je lani beležil 12 milijonov evrov dobička iz poslovanja. Prav višji stroški so botrovali k večji izgubi družbe.
Na poslovanje družbe izstop z ruskega trga ni vplival, saj, kot so navedli, tam imeli zgolj pet milijonov uporabnikov in milijon naročnikov. Za tretje trimesečje Spotify pričakuje, da se bo število naročnikov okrepilo na 194 milijonov, skupno število uporabnikov pa na 450 milijonov. Zaradi neugodnega menjalnega tečaja pa pričakuje tudi višjo četrtletno izgubo.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!