Nepremičninski trg je sredi epidemije tudi v ZDA postal razgret. Povpraševanje po stanovanjih narašča, cene se dvigujejo na rekordne ravni. Konkurenca je tako močna, da se domovi prodajo v rekordnem času. Več je ponudb, tudi za gotovinsko plačilo.
Lansko letna raziskava Zillowa je pokazala, da je 36 odstotkov kupcev kupilo nepremičnino, tudi če je še niso videli. Kljub nekaterim obupanim kupcem, ki so pripravljeni preskočiti ogled v živo, pa večina ljudi še vedno pričakuje, da bodo dom najprej videli. Na vrhuncu epidemije so nepremičninski agenti odkrili, da je TikTok najboljše družabno omrežje za prikaz nepremičnin morebitnim kupcem.
Do štiristo povpraševanj za eno ponudbo
Madison Sutton je 25-letna agentka iz New Yorka. Specializirana je za netržne posle in stanovanja, ki veljajo za skrit zaklad. Ko je epidemija koronavirusa prinesla težko obdobje za nepremičninske agente, je odprla profil na TikToku. Od družbenega omrežja, na katerem uporabniki delijo kratke videe, ni imela nikakršnih pričakovanj. A se je kmalu po prvih objavljenih posnetkih povpraševanje za njene nepremičnine povečalo.
“Bili so dnevi, ko sem za eno stanovanje dobila dvesto ali štiristo povpraševanj,” se spominja. “Efekta TikToka nisem pričakovala ali načrtovala. Popolnoma mi je spremenil življenje,” je povedala za CNN.
Njeni posli zdaj v celoti temeljijo na TikTok objavah, njene provizije pa so se skoraj podvojile.
@thenycagent #asktiktok If you’re interested in this unit the video Reference is 164 and you’ll click the link in my bio #newyorkcity #nyc
Skoraj tri četrtine uporabnikov TikToka v aplikaciji preživi več kot uro na teden. Neskončno veliko video posnetkov in algoritem, sta tisto, zaradi česar se uporabniki vračajo. Prav v tem vidi agentka Sutton prednost: “Kje drugje v New Yorku bi lahko potrošniki videli 10 stanovanj v 10 minutah.”
Med tem ko tradicionalni kupci nepremičnin načrtujejo oglede v živo, si tisti, bolj spretni na spletu, le s premikom prsta ogledajo številne posnetke.
TikTok je za nepremičninske agente tako zelo uporaben zaradi hitrega vmesnika za video in algoritma. Aplikacija uporabnikom vsebine prikazuje na podlagi njihovih zanimanj, zgodovini iskanj, regije in interakciji. Ker uporablja TikTok posebne meritve zanimanja, novi ustvarjalci ne potrebujejo velikega števila sledilcev ali plačane promocije za to, da bi njihove vsebine postale viralne in dosegle široko občinstvo.
Vsak ima možnost za viralnost
Nepremičninski agent Prince Whiting iz Teksasa je na TikToku potreboval le teden dni, da je dosegel svojo prvo uspešnico. Odkar je januarja 2021 ustvaril profil, je zbral 2,2 milijona všečkov videov. Izpostavljenost, ki jo dobi, je skoraj brezplačna, za razliko od njegove prejšnje metode, ko je plačeval tiskano oglaševanje.
90 odstotkov vseh, ki so ogledajo moje videe, predstavljajo uporabniki, ki mi ne sledijo, pravi Whiting. “Vsak ima možnost za viralnost,” je dodal. Za to, kdo bo dosegel viralnost, pa ni ključno število sledilcev. Pri večjem dosegu si nepremičninski agent iz Teksasa pomaga s ključniki kot sta, domovi na prodaj in luksuzne nepremičnine.
@thehouseofwhiting Took almost 2 years to sell #realestate #fortworth #SimsSelves
Kupce prepričalo, da lahko v Dallasu kupijo več za manj denarja
A tudi na TikToku ni lahko uspeti brez ustreznega znanja. Joseph Felling ima šest let izkušenj v nepremičninskem svetu in ničelne izkušnje s TikTokom. Za uspeh je nepremičninski posrednik iz Dallasa potreboval nekaj poskusov, nato mu je uspelo najti nišo. Največ uspeha je dosegel z videi nepremičnin, ki se v Dallasu prodajajo za bistveno nižje cene kot bi se drugod po Združenih državah Amerike. TikTok je Fellingu omogočil, da doseže stranke izven Teksasa.
Epidemija koronavirusa je po njegovi oceni spodbudila ljudi, da izkusijo kaj novega. “Noro je, koliko kupcev iz Kalifornije sem imel v zadnjem letu. Svoje premoženje v Kaliforniji so lahko prodali za milijon dolarjev, v Teksasu pa so nato kupili večjo nepremičnino za pol milijona dolarjev,” je povedal.
Joseph Felling dobi 75 odstotkov potencialnih strank iz TikToka, prodaja se je povečala štirikrat. Zaradi uspeha je nehal tržiti v tiskanih medijih.
@fellingisselling Just love this home 🏡 #fellingisselling #realestate #realtoroftiktok #housetour #home #hometour #dfwrealtor #fyp #foryou #texas #texashomes #realtor
TikTok je prihodnost nepremičnin
Vsi posredniki, s katerimi je govoril CNN, so se pridružili TikToku. Vsi verjamejo, da je aplikacija prihodnost nepremičnin.
Družbeno omrežje je pridobilo ogromno sledilcev, septembra so dosegli mejnik milijarde aktivnih uporabnikov, ki aplikacijo uporabljajo mesečno.
“Živimo vizualni družbi,” meni Felling. “Video prihodnost. Tako je mogoče pritegniti pozornost ljudi,” je dodal.
@thenycagent Video Reference 161 : Private outdoor space to die for #nyc #newyorkcity
Vizualna družbena omrežja po besedah Sutton morebitnim kupcem omogočajo, da si predstavljajo življenje v določenem mestu ali kraju. Sama pogosto objavlja tudi lokalne vsebine in prikazuje najljubše restavracije in tržnice v soseskah.
Nepremičninski agentje lahko kupce na TikToku vključijo v razpravo. Sutton je dejala, da je na aplikaciji ustvarila trajne odnose s strankami, ki se k njej vračajo. “TikTok ustvarja razmerje, ki je veliko bolj dolgoročno,” je povedala. Meni, da do slej dostopa do teh strank ni imela.
“Če ste nepremičninski posrednik, bi morali biti na TikToku,” je rekla. Ne gre zgolj za viralnost, meni. “Če eden od vseh, ki so videli video, najde svoj dom, sem opravila svoje delo,” je še povedala Madison Sutton.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!