United Group, vodilni ponudnik telekomunikacijskih in medijskih storitev v jugovzhodni Evropi, z veseljem sporoča, da je pobuda Science Based Targets initiative - SBTi potrdila cilj skupine, da do leta 2040 doseže neto ničelne izpuste.
Zavezanost Skupine okoljski trajnosti je skladna z znanstveno utemeljenim pristopom, ki poudarja nujnost blažitve podnebnih sprememb. Kratkoročne in dolgoročne cilje skupine United Group je potrdila tudi pobuda SBTi, kar je še okrepilo predanost skupine nenehnemu izboljševanju v prizadevanjih za trajnost.
Znanstveno utemeljeni cilji, kot jih priznava SBTi, podjetjem zagotavljajo trdno ogrodje, ki jih usmerja na poti k zmanjšanju emisij toplogrednih plinov in skrbi za skladnost z najnovejšimi znanstvenimi dognanji o podnebju ter cilji Pariškega sporazuma. Namen teh ciljev je omejiti globalno segrevanje na 1,5 stopinje Celzija glede na predindustrijsko raven, preprečiti najhujše posledice podnebnih sprememb ter spodbujati trajnostne poslovne prakse.
Miriam Di Traglia, izvršna direktorica za skladnost, upravljanje tveganj in varstvo podatkov, je povedala: “Ta zunanja potrditev poudarja celovitost okoljskih ciljev skupine United Group v času, ko so podnebni ukrepi ključnega pomena. Zavedamo se svoje odgovornosti, zaradi česar smo se obvezali zmanjšanju izpustov, obenem pa spodbujamo temeljite spremembe v različnih panogah. Z izkoriščanjem prednosti digitalizacije, zlasti s priložnostmi, ki jih odpira tehnologija 5G, si prizadevamo omogočiti in pospešiti širše zmanjševanje izpustov v panogi ter tako zagotoviti skupen in učinkovit prispevek k svetovnim prizadevanjem v boju proti podnebnim spremembam.”
Potrjeni znanstveno utemeljeni cilji skupine United Group so opisani v nadaljevanju:
Splošni cilj neto ničelnih izpustov: Skupina United Group B.V. se zavezuje, da bo do leta 2040 v celotni vrednostni verigi dosegla ničelne emisije toplogrednih plinov.
Kratkoročni cilji: Skupina United Group B.V. se zavezuje, da bo do leta 2030 absolutne emisije toplogrednih plinov obsegov 1 in 2 zmanjšala za 90 odstotkov glede na izhodiščno leto 2020. United Group B.V. se zavezuje tudi zmanjšanju absolutnih emisij toplogrednih plinov obsega 3, ki zajemajo kupljeno blago in storitve, investicijsko blago, dejavnosti, povezane z gorivi in energijo, ter službena potovanja, za 40 odstotkov do leta 2030 glede na izhodiščno leto 2022.
Dolgoročni cilji: Skupina United Group se zavezuje, da bo med letoma 2030 in 2040 ohranila vsaj 90-odstotno absolutno zmanjšanje emisij obsegov 1 in 2 glede na izhodiščno leto 2020. Skupina se zavezuje, da bo do leta 2040 glede na izhodiščno leto 2022 za 90 odstotkov zmanjšala absolutne emisije toplogrednih plinov obsega 3, ki zajemajo kupljeno blago in storitve, investicijsko blago ter dejavnosti, povezane z gorivi in energijo.
Več podrobnosti o ciljih je na voljo na spletnem mestu SBTi, pod United Group B.V.
Skupina United Group že opaža obetavne rezultate izpeljanih pobud za zmanjšanje emisij, med katerimi so nadgradnja opreme v objektih, uvedba energetsko učinkovitih omrežij in storitev (npr. FTTH in 5G), elektrifikacija voznega parka, namestitev manjših sončnih kolektorjev in nakup zelene energije. Skupina je obenem investirala v štiri obsežne projekte proizvodnje obnovljive energije v Bolgariji, ki bodo izkoriščali tako sončno kot vetrno energijo. Zavezuje se, da bo še naprej poglobljeno sodelovala z dobavitelji in poudarila integracijo energetsko učinkovitih možnosti v svoje izdelke. Ta strateški pristop ne podpira le zmanjševanja emisij v celotni vrednostni verigi, temveč poudarja tudi zavezanost podjetja stalnim inovacijam in sodelovanju, kar vodi k trajnostni in odporni prihodnosti.
V Sloveniji v okviru United Group poslujejo družba Telemach Slovenija s storitvami EON, Total TV in mobilnimi paketi družine VEČ, informativni spletni portal N1, televizija Sportklub, medijska hiša Adria Media ter platforma za e-poslovanje Shoppster.
O pobudi Science Based Targets initiative (SBTi)
Pobuda SBTi je globalni organ, ki podjetjem omogoča, da si zastavijo ambiciozne cilje za zmanjšanje emisij v skladu z najnovejšimi dognanji na področju podnebne znanosti. Namen pobude je vzpodbuditi podjetja po vsem svetu, da bi prepolovila svoje emisije do leta 2030 in dosegla ničelne emisije do leta 2050. Pobuda je rezultat sodelovanja med CDP, Globalnim dogovorom Združenih narodov, Inštitutom za svetovne vire (WRI) in Svetovnim skladom za naravo (WWF) ter ena od zavez koalicije We Mean Business Coalition. SBTi opredeljuje in spodbuja najboljše prakse pri določanju znanstveno utemeljenih ciljev, ponuja vire in smernice za zmanjšanje ovir pri sprejemanju ter neodvisno ocenjuje in potrjuje cilje podjetij.
O skupini United Group
Skupina United Group s sedežem na Nizozemskem je vodilni telekomunikacijski in medijski operater v jugovzhodni Evropi. Podjetje s skoraj 15.000 zaposlenimi svoje storitve in izdelke zagotavlja več kot 15,5 milijonom uporabnikov v osmih državah. Ustvarja skoraj 2,7 milijarde evrov letnih prihodkov. United Group zagotavlja najširšo omrežno pokritost v regiji in uporabnikom nudi najbolj privlačne televizijske vsebine z vsega sveta. Z obsežnimi naložbami v digitalno infrastrukturo, vsebine in tehnologijo zagotavlja odličnost izdelkov in storitev za uporabnike po vsej regiji. Skupina United Group je od marca 2019 v lasti sklada BC Partners, enega največjih naložbenih podjetij na svetu.
*del skupine je tudi N1 Slovenija
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!