Skupina United Group, vodilni ponudnik telekomunikacijskih in medijskih storitev v jugovzhodni Evropi, je najavila strateško naložbo v Marquee TV, globalno specializirano storitev pretočnih videovsebin s področja umetnosti in kulture. Naložba v vrednosti 6,7 milijona funtov je del financiranja dveh vlagateljev, pri čemer je cilj pospešiti nadgradnjo in globalno dostopnost platforme Marquee TV.
Naložba nizozemske skupine United Group in mednarodne medijske družbe Viasat World bo namenjena izboljšanju vsebinske ponudbe Marquee TV z več originalnimi in ekskluzivnimi vsebinami, poudarek pa bo na zagotavljanju podpore najbolj vročim novim ustvarjalcem. Marquee TV bo na voljo tudi na večjih televizijskih platformah po vsem svetu, družba bo aplikacijo nadgradila z novimi funkcijami, da bi uresničila svoje poslanstvo postati najboljša spremljevalka umetnosti.
Marquee TV kot “Netflix za umetnost”
Marquee TV je bila predstavljena leta 2018 in si prislužila naziv “Netflix za umetnost”, danes pa je vodilna svetovna pretočna storitev z vsebinami scenskih umetnosti in naročniki v več kot 100 državah. Marquee TV izbira in predstavlja najbogatejšo mešanico plesa, baleta, opere, gledališča, klasične glasbe in dokumentarnih filmov — od najsodobnejših del do klasik. Poslanstvo storitve Marquee TV, ki je na voljo v trgovinah z aplikacijami in na večjih televizijskih platformah, je svetovno občinstvo povezati z umetnostjo in kulturo, kjerkoli je in kakorkoli si to želi.
Med zaprtji zaradi epidemije se je storitev Marquee TV izkazala kot nepogrešljiva za ljubitelje kulture in prvi partner za umetniške organizacije, ki se želijo na spletu povezati z občinstvom. Raziskave kažejo, da se je 60 odstotkov občinstva, ki se udeležuje umetniških dogodkov, privadilo spremljanju predstav na spletu, od tega pa 90 odstotkov vsebine še naprej gleda na spletu, čeprav so se dogodki v živo spet odprli.
Ponudniki pretočnih vsebin z naročnino, ki se osredotočajo na določeno občinstvo ali kategorijo vsebine, so v zadnjih dveh letih rasli več kot dvakrat hitreje kot ponudniki vsebin za široki trg. Po napovedih naj bi vrednost celotnega trga pretočnih vsebin do leta 2025 dosegla 100 milijard funtov. Ker področje kulture šele začenja svoj prehod v digitalni svet, je storitev Marquee TV v odličnem položaju, da izkoristi oba trenda rasti.
“Ekipa Marquee TV ima resnično strast do umetnosti”
Znotraj skupine United Group v Sloveniji poslujejo družba Telemach s storitvami EON, Total TV in mobilnimi paketi družine VEČ, informativni spletni portal N1, televizija Sportklub ter platforma za e-poslovanje Shoppster. Soustanovitelj in izvršni direktor družbe Marquee TV, Simon Walker, je komentiral: “Navdušeni smo, da smo o naložbi prepričali kar dva izjemna strateška vlagatelja. United Group in Viasat World sta podjetniško usmerjeni organizaciji, ki razumeta, kaj je potrebno za uspeh na današnjem trgu digitalnih medijev. Prepričan sem, da lahko z njuno podporo pospešimo uresničevanje svoje vizije, da spletnemu občinstvu po vsem svetu podarimo izjemno darilo umetnosti.”
Victoriya Boklag, izvršna direktorica skupine United Group, je dejala: “Umetnost in kultura sta med zadnjimi neizkoriščenimi svetovnimi vsebinskimi vertikalami. Marquee TV je zgradil temelje blagovne znamke, ki lahko izkoristi to priložnost na vseh večjih trgih. Veseli smo, da sodelujemo s Simonom in njegovo ekipo pri zagotavljanju storitev temu dragocenemu občinstvu, ki je bilo do sedaj zanemarjeno.”
Irina Gofman, predsednica in izvršna direktorica družbe Viasat World, je dodala: “Ekipa Marquee TV ima resnično strast do umetnosti. Viasat World je bil zgodnji podpornik storitve, saj naša ekipa z njo deli enako vizijo za gradnjo obsežne vertikale digitalnih vsebin za ljubitelje umetnosti po vsem svetu in tiste, ki kulturo spremljajo le iz radovednosti. Kot eden največjih združevalcev in urejevalcev vsebin v Evropi smo v odličnem položaju, da spodbudimo naslednjo fazo rasti s partnerstvi s ključnimi umetniki, vodilnimi mednarodnimi umetniškimi organizacijami in najpomembnejšimi distributerji.”
Sezona jesen/zima 2021, ki jo je v celoti uredila in izbrala storitev Marquee TV, vsebuje več kot 50 novih predstav z vodilnimi svetovnimi orkestri, opernimi in plesnimi ansambli ter številnimi novimi talenti, vključno z ekskluzivnimi filmi in posebnimi dogodki z vstopnicami. Izbira vsebin za sezono temelji na dolgoletnem partnerstvu z organizacijami, kot so Londonski filharmonični orkester, Škotski balet in Festival plesnega filma v San Franciscu, hkrati pa predstavlja ekskluzivne vsebine izvajalcev, kot sta Teatro alla Scala in Teatro Real, ter obsežne zbirke nastopov Avstralske opere in Avstralskega baleta.
Marquee TV je trenutno na voljo v aplikacijah za platformi iOS in Android in naprave Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku in Samsung, storitev pa bo na voljo še na številnih dodatnih platformah po vsem svetu.
O skupini United Group
Skupina United Group s sedežem na Nizozemskem je vodilni telekomunikacijski in medijski operater v jugovzhodni Evropi. Podjetje s približno 14.500 zaposlenimi svoje storitve in izdelke zagotavlja več kot 11 milijonom uporabnikov v osmih državah. United Group ima najširšo omrežno pokritost v regiji in uporabnikom nudi najbolj privlačne televizijske vsebine z vsega sveta. Z obsežnimi naložbami v digitalno infrastrukturo, vsebine in tehnologijo zagotavlja odličnost izdelkov in storitev za uporabnike po vsej regiji. Skupina United Group je od marca 2019 v lasti sklada BC Partners, enega največjih naložbenih podjetij na svetu.
O podjetju Marquee TV
Marquee TV je globalna pretočna storitev za plesne, operne in gledališke vsebine. Podjetje posluje v Londonu in New Yorku ter s platformo za najboljše umetniške in kulturne vsebine zagotavlja storitve po vsem svetu. Z izbiro bogate mešanice plesa, baleta, opere, gledališča in dokumentarnih filmov gledalcem prinaša največje svetovne umetnike v njihovih najboljših predstavah, od najsodobnejših del do klasikov. Marquee TV je vodilna svetovna storitev za pretočne umetniške vsebine ter je na voljo neposredno v trgovinah z aplikacijami in na najboljših televizijskih platformah.
O družbi Viasat World
Viasat World je vodilno mednarodno medijsko podjetje z obsežno ponudbo programov in storitev videa na zahtevo, ki zajema dokumentarne, zabavne, dramske, filmske in športne zvrsti. Viasat World ima na ključnih trgih na treh celinah več kot 193 milijonov naročnikov, ki jim nudi 30 plačljivih televizijskih programov in video na zahtevo. Njegove vrhunske in privlačne vsebine so na voljo v 19 jezikih in so strokovno izbrane v okviru 17 blagovnih znamk. Glavne blagovne znamke družbe Viasat World – Viasat Explore, Viasat History in Viasat Nature – prinašajo obsežno knjižnico priznanih in sodobnih vsebin ter zagotavljajo brezčasno zabavo, oživljajo zgodovino in pripovedujejo zgodbe narave. Strokovno znanje družbe Viasat World o izbiri vsebin izstopa še v dveh programih z igranimi vsebinami: Epic Drama, ki je na voljo v srednji in vzhodni Evropi ter prinaša najboljše zgodovinske dramske serije iz vsega sveta, in ViP Serial v Rusiji. S ponudbo, ki vključuje devet filmskih programov, vključno s programi TV1000, TV1000 Russian Kino in ViP Premiere, se družba Viasat World uvršča na prvo in drugo mesto ponudnika filmov v Rusiji. Viasat World upravlja tudi pretočno storitev ViP Play, ki je na voljo v Rusiji in Skupnosti neodvisnih držav ter gledalcem zagotavlja dostop do njihove ponudbe programov in celotne knjižnice vsebin.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!