Madžarska naftna družba Mol naj bi bila za uspešen prevzem OMV Slovenija pripravljena prodati nekaj izmed svojih 53 bencinskih servisov po Sloveniji, če bo to zahtevala Evropska komisija, ki mora za prevzem dati soglasje. S prodajo nekaj svojih bi tako Mol prišel do mreže 120 bencinskih servisov OMV-ja.
Madžarska naftna družba Mol s ciljem pridobitve soglasja Evropske komisije za prevzem mreže bencinskih servisov OMV Slovenija ne izključuje morebitne prodaje nekaterih svojih sredstev, so danes za STA povedali v družbi. Podrobnejših informacij ne razkrivajo, pojasnjujejo zgolj, da sodelujejo pri poglobljeni preiskavi Evropske komisije.
Mol naj bi prodajo bencinskih servisov sprožil v kratkem
Da naj bi Mol v kratkem začel prodajati nekatere od 53 bencinskih servisov, kolikor jih obvladuje v Sloveniji, je sicer v ponedeljek poročal Dnevnik. V družbi neuradne informacije časnika niso ne potrdili ne zanikali, ob tem pa so pojasnili, da s ciljem čim prej pridobiti soglasje Evropske komisije za načrtovani prevzem v Sloveniji odgovarjajo na vse zahteve po informacijah v okviru preiskave.
“Če bo to potrebno, Mol v okviru te transakcije ne izključuje morebitne prodaje nekaterih svojih sredstev, o vseh pomembnih dogodkih pa bo ustrezno obveščal javnost. Postopek še poteka, zato podrobnejših informacij ne moremo razkriti,” so navedli v družbi, kjer so prepričani, da bo načrtovani prevzem koristil konkurenčnosti in kupcem na slovenskem trgu, saj bo ustvaril močnejšo konkurenco za vodilnega na trgu.
S prodajo nekaj svojih do mreže 120 bencinskih servisov
Mol je pogodbo o nakupu 92,25-odstotnega deleža v družbi OMV Slovenija, v kateri že ima 7,75-odstotni delež, podpisal junija 2021. Dogovorjena kupnina za celoten delež znaša 301 milijon evrov, s tem pa bi Madžari prišli do mreže 120 bencinskih servisov, ki je druga največja v državi. Mol ima medtem kot tretji največji ponudnik v Sloveniji 53 bencinskih servisov. Daleč največji ponudnik je Petrol s 318 prodajnimi enotami.
Posel je Evropska komisija v preverbo prejela 13. maja lani, v predhodni preiskavi pa je ugotovila, da bi transakcija lahko močno zmanjšala konkurenco na maloprodajnem trgu za pogonska goriva v Sloveniji.
Po pisanju Dnevnika naj bi sicer Evropska komisija v postopku presoje koncentracije Mola in OMV Slovenija slovenski naftni trg razdelila na avtocestnega in več lokalnih trgov; če bi upoštevala celotni trg, bi bil načrtovani prevzem potrjen. Na celotnem trgu namreč Molovo slovensko hčerinsko podjetje in OMV Slovenija na podlagi konkurenčne zakonodaje nimata prevladujočega položaja. Imata pa ga v nekaterih delih Slovenije.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje