Proizvodnja iz leta v leto raste, kar pa je pomemben podatek tudi za skupino Renault.
Avtomobilska znamka Dacia je nastala v času nekdanjega političnega sistema v Romuniji, ki je bil precej podoben ureditvam drugih vzhodnoevropskih držav. Nastala je leta 1966 in kaj kmalu bi znamka delila usodo številnih drugih podobnih avtomobilskih znamk na tem območju, če ne bi leta 1999 kot princ na belem konju prišel rešitelj v obliki Renaulta. In verjetno so le Francozi verjeli, da bo znamka dosegla takšen uspeh, kot ga je dosegla v dobrem desetletju in pol zatem.
20. aprila so namreč v Mioveniju, domačem kraju Dacie, kjer poteka večina proizvodnje, praznovali okrogli jubilej. S proizvodnega traku je namreč zapeljal 10-milijonti avtomobil z Dacijino značko na motornem pokrovu. Gre za enega najpomembnejših avtomobilov v zgodovini znamke, in sicer model Duster, s katerim je Dacia več kot uspešno vstopila v svet križancev. Hkrati se je zaradi svoje preprostosti in zanesljivosti priljubila tudi tistim, ki potrebujejo poceni, a zmogljivo terensko vozilo.
10 milijonov izdelanih vozil je vsekakor velika številka, še zlasti ob dejstvu, da so kar polovico izmed vseh vozil izdelali v zgolj zadnjih osmih letih. Proizvodne številke znamke Dacia namreč iz leta v leto rastejo, prizadela pa jih ni niti aktualna kriza s polprevodniki.
Čeprav Duster velja za enega najpomembnejših modelov znamke Dacia, pa nikakor ni najbolje prodajan. Ta čast namreč pripada modelu Sandero, ki je doslej v vseh izvedbah v dveh generacijah prepričal že 2,6 milijona kupcev. Na drugem mestu je z 2,3 milijona prodanih primerkov Dacia 1300, izdelana na platformi Renaulta 12, razlog za to pa je dejstvo, da je bil v proizvodni prisoten krepko preko 30 let! Duster je tako z 2,1 milijona izdelanih vozil ”šele” na tretjem mestu.