20-letni Erik Horsthemke je mlad nemški kolesar, ki želi narediti nekaj, kar še nihče pred njim ni. Za seboj ima že italijanski Giro, vključno z vsemi potmi med etapami, zdaj je že na Dirki po Franciji in ga lahko najdete nekje na poti iz Danske, kjer se začne letošnji Tour, v Francijo. Jeseni ga čaka še španska Vuleta, ki se začne v nizozemskem Utrechtu.
Kolesarjenje je šport in zabava, prežeta z zgodovino, in mladi Horsthemke je želel prispevati, dodati svojo zgodbo z upanjem, da bo malo obogatil ali navdihnil kolesarski svet, kot pravi. “Ideja se je porodila po tem, ko je Lachlan Morton opravil svoj Alt Tour de France,” je povedal Horsthemke za CyclingTips. »Želel sem narediti nekaj novega, še malo dodati. Nekaj, kar prej ni obstajalo, nekaj, česar se še nihče ni spomnil in uresničil. Samo da pokažem, kaj je mogoče.”
Njegova ideja? Prevoziti vse tri Grand Toure 2022, vključno s prestopi ali prevozi med kraji etap. S pomočjo trenerja je začel pripravljati svoje telo na to, kar bo moralo prestati v nekaj mesecih. S 15 urami vožnje na teden na kolesu je količino povečal na 45, vključno s približno 400 km vožnje, da se pripravi na tako ekstremen podvig. Običajno je vozil v vseh vremenskih razmerah, včasih pa je treniral v zaprtih prostorih, da bi se izognil nepotrebnim prehladom. “Mislim, da na začetku nihče ni verjel, da bom začel uresničevati svoj načrt. Vsi so mislili, da gre za enodnevno idejo, ki me bo minila,” se smeji Horsthemke. “Toda potem, ko je bil načrt bolj konkreten in so bili nekateri sponzorji že vključeni, sta podpora in zanimanje za moj projekt postala velika. Kljub temu je bilo tujcem, ljudem, ki ne poznajo kolesarjenja, težko razložiti, kaj počnem.”
Letos, ko imajo vse tri dirke začetek v tujini, ni bilo tako ”enostavno” kot vožnja na 63 etapah Grand Toura in njihovi prestopi. Za Giro je moral priti iz Budimpešte na Madžarskem do Sicilije na jugu Italije. Za Tour de France bo moral priti iz Danske v francoski Dunkirk. Na Vuelti pa iz Nizozemske vse do Španije. “Vedel sem, da zmorem in da je to mogoče,” je povedal Horsthemke o svojih občutkih pred odhodom na Giro d’Italia 2022: “Kljub temu sem bil živčen in včasih malo prestrašen. Še posebej prvi dnevi so bili težki, ker se je zdelo, da je cilj še tako daleč.” En potisk pedala za drugim je ime igre, a pri večinoma ravni poti od Budimpešte proti jugu Italije ni bila težava 2000 km vožnje: “V resnici ni bilo težko, nekaj vzponov, ampak niso bili prehudi. Bilo je grozno dolgočasno. Vozil sem se po najkrajši poti, tako da sem moral prevoziti 500 km ob italijanski obali, 500 km turističnih območij. To je bilo res slabo.” Potem ko je končno prišel na jug, na Sicilijo, pa je bil čas, da se vrne na sever in prevozi vse etape Gira. Medtem ko so se morali kolesarji uradne dirke boriti le z 21 etapami, ki so obsegale 3.466 kilometrov, je Horsthemke prevozil etape in še vmesne poti. Na primer 156 km med ciljem 7. etape v Potenzi in začetkom 8. etape v Napoliju je v bistvu pomenilo dodatno 22. etapo, medtem ko o 332 km med 15. in 16. etapo v tretjem tednu pravzaprav ni vredno predolgo razmišljati. Skupno je maja na Stravi, kjer ga tudi lahko spremljate, prevozil 5998 km. “Včasih sem mislil, da mi ne bo uspelo. Tudi zjokal sem se. Ves čas si sam, tvoje telo je utrujeno, v resnici je najhujši psihični napor,” se Gira spominja Horsthemke: “Res sem si oddahnil, da sem končal. Fizično in psihično sem bil po dirki po Italiji res utrujen. Zadnji teden je bil peklenski. Zadnji dan, po koncu, je bilo najboljše spoznanje, da mi naslednji dan ni bilo treba kolesariti 240 kilometrov.” Erik je po nekaj tednih počitka spet na poti. Iz Danske je krenil v Francijo, zato močno upa na pomoč v domači Nemčiji. Erika lahko spremljate na njegovem Instagramu @erik_horsthemke in tudi uradni strani erik-horsthemke.de.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!