Predobro so znani načini, kako poskrbeti, da vas bo natakar v restavraciji zasovražil iz dna srca. Premalokrat pa je govora o tem, kako si pridobiti njegovo pozornost.
Zakaj bi si tega sploh želeli? Razlog je preprost. Ker bo vaša izkušnja neprimerljivo boljša. S tem pa ne boste olajšali življenja in dela le natakarju, temveč tudi sebi.
Že ob začetku preverite situacijo. Ko vstopite v restavracijo, se ozrite, kako polna je in koliko natakarjev je v njej. Če ste zelo lačni in vstopite v restavracijo s premajhnim številom strežnega osebja, ne pričakujte, da boste takoj postreženi. Bodite razumevajoči.
Če se vam mudi, to ob začetku natakarju prijazno povejte. Tako vam bo lahko povedal, ali boste dobili svoj obrok v razpoložljivem časovnem obdobju.
Zapomnite si natakarjevo ime. V boljših restavracijah se ti tako ali tako predstavijo, vaša naloga pa je, da si njihovo ime zapomnite. S tem boste prav zagotovo dobili dodatne točke.
Za začetek vse želje izrazite naenkrat. Natakarjem ni po godu, da vam prinesejo kruh, minuto pozneje pa jih pokličete še za kis in olje, le nekaj trenutkov zatem pa še za novo rundo pijače. Njihova služba je že brez tega dovolj hektična.
Ko nehate jesti, pospravite pribor na krožnik, da boste natakarju pomagali, da bo miza prej pospravljena in čista.
Kadar z jedjo niste zadovoljni, to povejte takoj. Ne odlašajte s težavo vse do takrat, ko je ne bo več mogoče popraviti. Če ste dobili nekaj, česar niste naročili ali tiči težava kje drugje, na to opozorite pravočasno. Kot pojasnjujejo natakarji, je najslabše, da za napako izvedo prepozno, posledično je slabša napitnina, za piko na i pa jih tožarimo še šefu in se nikoli več ne prikažemo.
Če ste s strežbo zadovoljni, to izrazite z dobro napitnino. Običajno se napitnine gibljejo med 4 in 10 odstotki – če to ni mogoče, poskušajte vsaj zaokrožiti znesek.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!