Honda je ubrala znano taktiko ob predstavitvi – novi CR-V je že predstavila v ZDA, kdaj bo novinec na trgu pri nas, pa še ni jasno.
Podobno taktiko je Honda seveda uporabila tudi ob predstavitvi 11. generacije civica: ta model je čez lužo že nekaj časa na prodaj. Razlogi so jasni – ZDA je izjemno pomemben trg, predvsem pa imajo tam manj strogo okoljsko zakonodajo. Pri kompaktnem terencu CR-V je to še bolj izrazito – gre za model, ki sodi med najpriljubljenejše SUV na ameriškem trgu.
Novi CR-V večji in z več jasnimi potezami
Tudi zato je dimenzijsko zdaj bliže zahtevam največjega enotnega trga – v dolžino je zrasel za sedem centimetrov in meri že 4,69 metra, centimeter je pridobil tudi v širino in štiri pri medosni razdalji. Še bolj impozantno je Honda zasnovala prtljažnik, ki menda meri kar dobrih 1.000 litrov, kar je nesporni rekord (aktualni CR-V ima recimo 561 litrov). Sicer pa je model nastal na novi Hondini globalni arhitekturi (15 odstotkov čvrstejša), novinec ima izboljšano tudi podvozje z McPhersonovim vpetjem spredaj in večvodilno premo zadaj, kjer so dodali tudi 15 odstotkov čvrsteje vzmeti za boljšo vodljivost.
Sicer pa je predvsem oblikovno novinec zdaj mnogo bolj čisto oblikovan, z več ravnimi linijami, ostrimi robovi in manj oblosti, ki je nekakšen zaščitni znak še aktualnega modela. Nekaj sorodnosti je mogoče zaznati s civicom, še več pa je skupnega DNK videti v notranjosti, kjer so se oblikovalci jasno naslonili na zasnovo limuzine. Spet – z jasnimi prečiščenimi linijami, s samostoječim osrednjim zaslonom (7 do 9 palcev), novim volanom (postavljenim bolj pravokotno) in 7-palčnim zaslonom digitaliziranih merilnikov pred voznikom. Ter na novo zasnovanimi sprednjimi sedeži, ki še dodatno zmanjšujejo utrujenost.
Hibrid je nov, v ZDA tudi še turbo štirivaljnik
Nov je tudi hibridni pogonski sklop, sicer po zasnovi soroden temu iz civica in aktualne generacije CR-V. Gre za serijskega hibrida, kjer dvolitrski motor deluje (v glavnem) kot generator, ki polni baterijo, elektromotor pa žene sprednji kolesni par (ali pa vsa kolesa, če gre za štirikolesno gnan model AWD). Sistemska moč znaša 154 kW (207 KM), kar je nekaj več kot pri predhodniku (135 kW/184 KM). V ZDA bo sicer na voljo še 1,5-litrski turbo štirivaljnik s 144 kW (193 KM) in CVT-menjalnikom. Ko bo CR-V enkrat v Evropi, je zelo verjetno, da bo na voljo le s hibridnim pogonom, kot je to primer tudi pri trenutnem modelu. Znano je le, da povsem električno gnane verzije tega modela ne bo.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!