Audi bo krčil ponudbo, kateri modeli se poslavljajo?

Magazin 15. Feb 202216:15 0 komentarjev
Audi A1 citycarver
Audi

Pri Audiju želijo dati več prostora novim modelom, ki bodo postopoma elektrificirani ali električno gnani. Manjši modeli bodo postopoma izginili.

S postopnim prestopom v elektromobilnost si pri Audiju belijo glave tudi, kako svojo paleto narediti bolj pregledno in manj zapleteno. Ker bodo v fazi uvajanja baterijsko-električnih modelov nekateri novinci v ponudbi hkrati z uveljavljenimi modeli z motorjem z notranjim zgorevanjem, se bodo nekateri morali posloviti. Zaenkrat je potrjeno, da svojih naslednikov ne bosta dobila najmanjši Audi A1 in najmanjši SUV ali, bolje rečeno, križanec Q2. Že pred tem je bilo znano, da tudi mali športnik TT ne bo dobil naslednika. Namesto tega se bodo pri Audiju raje posvetili večjim in donosnejšim modelom.

Audi Q2
Audi

Manjši segmenti k drugim znamkam

Tako je načelno znano, da naj bi postopoma opustili razvoj in izdelavo modelov pod tako imenovanim kompaktnim razredom (ali spodnjim srednjim razredom) ter jih prepustili drugim znamkam v koncernu, ki te manjše in cenejše segmente tudi bolje obvladajo (Škoda, Seat). Zadnji, ki naj bi obstal, je model A3, ki bo še dobil naslednika, toda nova generacija bo že povsem električno gnana (predvidoma 2025), vendar bosta verjetno na trgu nekaj časa paralelno še oba modela.

Podobno bo tudi z modelom A6, ki bo dobil naslednika leta 2025 (generacija C9), že bistveno prej pa je v načrtu povsem električno gnani A6 e-tron. Verjetno bo scenarij podoben tudi z modelom A4 in sorodnim električno gnanim modelom A4 e-tron.

Kateri bo zadnji ”klasični” model?

Prav mogoče je, da bo naslednik modela Q3, ki bo na trgu leta 2025 ali 2026, tudi zadnji novi model znamke s štirimi krogi, ki bo na voljo še z motorji z notranjim zgorevanjem. Ko bo temu modelu potekel življenjski cikel, bo to verjetno tudi pomenilo konec za Audijeve modele s fosilnim gorivom. Ob upoštevanju običajnega življenjskega cikla bi se to torej lahko zgodilo leta 2033. Toda pri Audiju se zavedajo, da ima elektrifikacija že v Evropi več hitrosti, zato bi nekateri modeli lahko ostali še dlje časa v ponudbi s klasično pogonsko tehniko. Sicer pa želijo pri znamki s štirimi krogi imeti v svoji ponudbi kar 20 električno gnanih modelov do leta 2025.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!