Pri Renaultu so že potrdili vrnitev modela R5 - seveda z električnim pogonom. Zdaj pa je jasno, da prihaja tudi športna različica. Verjetno kar z dodatkom Turbo.
Da tudi električna prihodnost Renaulta in njihove športne znamke Alpine ne bo dolgočasno ekološka, je zdaj že jasno. Pri znamki so večkrat namignili, da bi lahko modelu R5 sledila športna izvedba, podobno, kot je bilo to v preteklosti z modelom R5 Turbo, Turbo2 in potem še z malce manj dramatičnim GT Turbo. S tem da bo najbolj vznemirljiva različica takrat verjetno nosila oznako Alpine, in ne več Renault.
Zato so Francozi zdaj pokazali nekakšno reinkarnacijo modela Turbo z električnim pogonom, ki pa je kot vozna študija za vožnjo počez (ali drift) namensko pretiravanje v celem. Tako z videzom in dimenzijami (z 2,02 metra je kar 25 cm širši od ”originala”) kot z barvami, zadnjim krilom, pnevmatikami …
Namensko pretiravanje
Toda R5 Trubo 3E (e – je seveda za električen) je namenski model, ki s svojo ekspresivno zunanjostjo seveda kliče po pozornosti, tudi za ”igričarskimi” rešitvami notranjosti. Ne glede na dejstvo, da gre za le za (vozen) prototip oziroma bolj ”šov” avto, so ga v Renaultu načrtovali kot avto za zabavo, za driftanje po zaprtih stezah – zato cevna zasnova šasije (s certifikatom zveze FIA), dva močna e-motorja na zadnji osi (ki poganjata zadnji kolesni par), velika 19- palčna kolesa, baterija v dnu in vsa zaščitna oprema, vključno z dirkaškimi pasovi in školjkastim sedežem ter visoko postavljeno ročno ročne zavore.
Čistokrvni stroj za drift
Kar 280 kW zmoreta oba motorja (380 KM) in reinkarnacijo petice turbo katapultirati do 100 km/h v bore 3,5 sekunde – ne glede na dejstvo, da je avto z baterijo vred težak tono in pol. No, pri tem tretjina odpade na pogonsko baterijo z zmogljivostjo 42 kWh, kar se ne zdi prav veliko, toda ta študija je namenjena kratkim zabavnim izletom na stezi, teoretično pa potegne do 200 km/h. Precej divje številke, ki pa so vsaj dober obet za serijski model, ko bo ta nekoč na vrsti.