Pred skoraj letom dni so se v skupini Sava Hotels & Resorts odločili, da bodo v Kavarni Park na Bledu, kjer strežejo znamenito blejsko kremno rezino, uvedli dva digitalna strežna vozička, po domače "natakarja robota". V strežbi sta se obnesla tako dobro, da so jih uvedli še v drugih restavracijah hotelov skupine.
Za Toneta in Pavleta, digitalna strežna vozička, so se v skupini Sava Hotels & Resorts odločili, da bi razbremenili strežne osebje, dvignili kakovost storitve in nekaj dodali k doživetju gostov. Kot so za N1 pojasnili v podjetju, natakarji v njihovih restavracijah in kavarnah prehodijo tudi do 15 kilometrov dnevno.
Natakar lahko na pomočnika naloži hrano in pijačo, Tone in Pavle – ime sta dobila od strežnega osebja – pa jo prepeljeta do mize gosta. Poleg tega, da razbremenita strežno osebje, sta vozička atraktivna tudi za goste.
Poskusno dobo sta digitalna strežna pomočnika več kot uspešno prestala. “Tone in Pavle predstavljata pravo atrakcijo, ker sta edinstvena, predstavljata novost v turizmu, goste pozdravita, na željo pa seveda tudi kakšnemu otroku pripeljeta originalno blejsko kremno rezino in zapojeta Vse najboljše,” so njune naloge še opisali v Sava Turizmu.
Ker se je inovacija v Kavarni Park na Bledu tako dobro prijela, so se odločili za podobno pomoč tudi v restavracijah hotelov na Bledu, pa v restavracijah in barih hotelov v Termah Ptuj, Zdravilišču Radenci, Termah 3000 in St. Bernardin resortu Portorož.
Trenutno imajo tako v skupini Sava Hotels & Resorts na delu 29 digitalnih strežnih vozičkov, ki primarno nadomeščajo starejše strežne vozičke. Nekateri pa so dobili svoje ime – v Termah Ptuj dela Augusto, v St. Bernardin resortu Portorož sta Mario in Sergio, v Zdravilišču Radenci Ana in Karlo ter v Termah 3000 Katica in Ivana. Imena so izbrali sodelavci v strežbi, in sicer tako, da ustrezajo lokalnemu okolju.
Kljub pomoči strežnih vozičkov se tudi v Sava Turizmu soočajo z izzivi pridobivanja kadrov na področju gostinstva in hotelirstva. Zaradi prizadetosti turistične panoge med covid epidemijo je ogromno delavcev namreč zapustilo branžo in odšlo delat drugam.
V Sava Turizmu menijo, da so sami sicer postavili dobro osnovo za privabljanje novih kadrov oziroma za to, da obdržijo stare. “V največjo pomoč bi nam seveda bilo skrajšanje časa pridobivanja delovnih dovoljenj za zaposlitev tujcev,” so še sporočili iz Sava Turizma.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje