Pri Audiju so pokazali silhueto velikega kupeja, ki pa ima tudi - terenske gene. Bo to novi TT?
Tri generacije je doživel Audijev mali športni kupe TT, toda ko se trenutnemu modelu izteče življenjski cikel, ne bo dobil neposrednega naslednika. Že zato, ker se je Audi zavezal elektrifikaciji svojih modelov, poleg tega pa se je v teh 15 in več letih niša za majhne športne kupeje močno zožila. Pri Audiju vseeno pravijo, da novi TT že zaradi kultnega statusa, ki mu ga pripisujejo – bo. Toda drugačen, kot smo ga poznali doslej. Zagotovo pa večji, s štirimi vrati, prostornejši in seveda električno gnan. In verjetno na trgu okoli leta 2023.
Activesphere ima vse atribute novega TT-ja
Ko so pri Audiju pred dnevi javnosti pokazali silhueto četrtega člana družine konceptnih modelov prihodnosti Sphere (sestavljajo ga veliki kupe Skysphere, štirivratni kupe Grandpshere, velikoprostorec Urbansphere), bi lahko novi koncept, ki so ga poimenovali Activesphere, nakazoval prav – novo življenje za model TT. Ta koncept z jasno izraženo kupejevsko linijo strehe, ki položno pada proti zadku, izrazitimi kolesnimi izrezi in dolgim položnim motornim pokrovom jasno kaže na svojo kupejevsko dinamiko, nadgrajuje pa jo z oddaljenostjo od tal, zaščitnimi pragovi in razširjenimi kolesnimi izrezi. S tem nakazuje še, da bo novi model kupejevski SUV. Model torej, ki bo lastniku omogočal aktiven življenjski slog – zunaj utrjenih poti in na njih. In bo s trendnimi terenskimi geni tako pomagal prodajati nov model.
Podatki so zaenkrat precej skopi, znano je le, da bi ta model lahko doživel proizvodnje leta 2023. Trenutni TT sicer uporablja koncernsko platformo MQB, tako da bi bil lahko tudi naslednik konstruiran na novi platformi MEB. Toda glede na preostale modele je bolj verjetno, da bo šlo za krajšo različico posebne Audijeve platforme PPE (Premium Platform Electric), na kateri so zasnovani tudi drugi trije modeli družine Sphere (napetost 800V, moč polnjenja 270 kW – v 10 min do 300 km dosega, do 350 kW sistemske moči, dvo- ali štirikolesni pogon).