Brutalni dirkalnik iz Dakarja lahko pospravite v garažo

Magazin 22. Mar 202211:30 0 komentarjev
Prodrive Hunter
Prodrive

Pri britanskem specializiranem podjetju Prodrive so se odločili civilizirati dirkalnik, s katerim je Loeb prepričljivo dirkal na Dakarju.

Prodrive seveda ni neznano ime, saj so v mednarodni motošportni areni prisotni že vrsto let. Med drugim so skrbeli za uspešen tovarniški projekt Subaruja v svetovnem prvenstvu v reliju, za malo manj uspešen Minijev projekt, s Hondo so vstopili v F1, z Aston Martinom v svetovno vztrajnostno prvenstvo … Zadnji dve leti pa so osredotočeni tudi na relije po brezpotjih. In s projektom Hunter jim je uspelo za volan dobiti tudi devetkratnega svetovnega prvaka v reliju Sebastiena Loeba. Zdaj so se odločili, da Hunter BRX1 pripravijo tudi v civilni izvedbi. Kot nekakšnega terenskega superšportnika, kot Ferrarija za puščavo!

Prodrive Hunter
Prodrive

Dirkaška tehnika, več udobja

V osnovi gre še vedno za zelo dirkaški, 4,6 metra dolgi model, ki je samo malce bolj omehčan za vsakdanjo rabo. Tako ima avto bolj udobne sedeže (še vedno dirkaške), več udobja v kabini, več izolacije, manj jeklene golote. Še vedno ga poganja 3,5-litrski biturbo V6 motor, ki pa zdaj zmore precej več moči, saj ga ne duši omejevalnik dotoka zraka. Ta je namreč na reliju obveza. Tako zdaj zmore več kot 600 konjev (pribl. 447 kW) in 700 Nm.

Pri Prodrivu so se odločili zadržati tudi vpetje in podvozje s 400 mm hoda, ki je narejeno tako, da zmore zdržati napore vožnje po brezpotjih, res pa je, da je avto 10 cm nižji, da se voznik laže skobaca v kabino, kjer je še vedno zaščitna kletka. Zadržali so tudi zmogljiv štirikolesni pogon in tri zaporne diferenciale, prav tako kot 35-palčne terenske balonske pnevmatike, ki so seveda prilagojene uporabi zunaj utrjenih poti.

Prodrive Hunter
Prodrive

Štiri sekunde do 100 km/h

Tale eksot, ki bo najprej seveda namenjen klienteli na bližnjem vzhodu, zmore dih jemajoče pospeške – le štiri sekunde do 100 km/h, končna hitrost pa bo menda blizu 300 km/h. Seveda pa ročna izdelava in maloserijska proizvodnja pomenita tudi sapo jemajočo ceno. Če se želite občasno podati v puščavo ali kamorkoli zunaj utrjenih poti s takšno zverino, pripravite najmanj 1,2 milijona funtov – pred dajatvami, seveda!

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!