Električnim avtomobilom ne nasprotujejo, hkrati pa jih tudi ne odobravajo.
Evropska unija drvi proti ogljični nevtralnosti, ki za seboj v veliki meri vleče tudi avtomobilsko industrijo, pri čemer se zdi, da vse države članice EU enotno sledijo željam in načrtom organizacije.
A to je očitno le lažen vtis, da vsi sledijo načrtom Evropske unije, ki nastajajo že nekaj let, hkrati pa se ukrepi vedno znova zaostrujejo, dobesedno iz leta v leto. Očitno je homogenost zgolj navidezna, kar zdaj dokazujejo vse bolj nezadovoljni Čehi.
Njihov premier Andrej Babiš je tako pred dnevi izjavil, da ne nameravajo popustiti zahtevam Evropske unije oziroma ”zelenim fanatikom”, ki zahtevajo, da bi do leta 2035 povsem ukinili proizvodnjo avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem ter posledično v želji po tem, da do leta 2050 Evropo naredijo ogljično nevtralno, povsem prepovedo uporabo tovrstnih avtomobilov.
Kot je napovedal Babiš, bodo tej temi posledično veliko pozornosti namenili tudi v prihodnjem letu, ko bo prav Češka predsedovala Evropski uniji, zaradi česar bodo vseeno imeli nekaj več moči. Ob tem sicer dodaja, da v državi ne načrtujejo prepovedati električnih avtomobilov, vendar pa zanje ne bodo ponujali subvencij.
Avtomobilska industrija je sicer ena od najbolj pomembnih v tej srednjeevropski državi. Poleg domače Škode, ki mimogrede omogoča tudi izobraževanje domačih študentov, namreč na Češkem svoje avtomobile izdeluje tudi koncern PSA/Stellantis in pa korejski gigant Hyundai, zaradi česar ni presenetljiv podatek, da avtomobilska industrija predstavlja kar eno tretjino celotnega BDP države.
Sicer pa Babiš ni edini, ki na Češkem ni navdušen nad razvojem elektromobilnosti, z njim se strinja tudi večina preostalih domačih podjetij. Kar 90 odstotkov jih po podatkih agencije Ernst & Young namreč nima v uporabi električnega avtomobila, niti ne razmišljajo o njegovem nakupu.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!