UrbanRebel nakazuje novo smernico Cuprinega oblikovnega jezika in strateške usmeritve.
Konceptno vozilo UrbanRebel bo v serijski različici na ceste zapeljalo leta 2025. Zasnovano bo na kratki MEB platformi koncerna Volkswagen, tudi v serijski različici pa bo mestni baterijsko-električni avtomobil.
Cestna različica bo prevzela kar nekaj oblikovnih namigov konceptnega vozila in s tem predstavila nov oblikovni jezik. Seveda pa se bo odpovedala velikemu usmerniku zraka in nekaj drugim aerodinamičnim dodatkom, ki po Cuprinih besedah služijo bolj uporniškemu izgledu konceptnega vozila.
Za mestnega malčka obljubljajo izjemno vozno dinamiko, na to pa namiguje tudi pogonski sklop, ki poganja konceptno vozilo.
Ta naj bi ponujal 250 kilovatov konstantne moči in kratke vrhunce s 320 kilovati moči (429 ‘konjev’), ki naj bi zadoščali za pospešek iz mesta do 100 kilometrov na uro v 3,2 sekundah.
Po velikosti se bo uvrstil pod bližnja sorodnika Seata Leon in prihajajočo Cupro Born, saj koncept v dolžino meri 4.080 milimetrov, v širino 1.795 ter v višino 1.444 milimetrov.
UrbanRebel bo predstavljen tudi na prihajajočem avtomobilskem salonu IAA v Münchenu, ob odprtju Cuprine ‘mestne garaže’. Predstavljeno konceptno vozilo utrjuje Cuprine smernice za prihodnost in dokazuje njihovo predanost združitvi športnega duha in elektrifikacije v Cuprinih avtomobilih.
Izvršni direktor Cupre Wayne Griffiths je dodal, da je usmeritev v segment urbanih električnih avtomobilov ključna strateška poteza tako za Cupro kot celotni koncern Volkswagen. Po njegovih besedah gre pričakovati, da ga bodo izdelovali v katalonski tovarni Martorell, za katero pričakujejo, da bo že v bližnji prihodnosti izdelovala več kot pol milijona električnih avtomobilov koncerna Volkswagen letno.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje