Da bi se izognil vsakodnevnim delovnim obveznostim in pustil vtis, da je zelo zaposlen, se je švedski davčni svetovalec 55 ur s svojega pisarniškega telefona "pogovarjal" s svojim zasebnim mobilnim telefonom, dokler ga nadrejeni niso razkrinkali.
“Namesto da bi prejemal klice uporabnikov, je Andreas iz službe klical svojo številko mobilnega telefona, zaradi česar je sistem kazal, da je linija zasedena, zato je dohodne klice prevzemal nekdo drug,” piše v disciplinskem poročilu švedske davčne uprave.
28-letni Šved, ki mu grozi odpoved, se je od marca do maja poklical 32-krat in se “pogovarjal” 55 ur, kar je sedem dni učinkovitega dela v dveh mesecih, še piše v poročilu davčne uprave. “Nekateri klici so včasih trajali več ur.”
Andreas je od maja 2020 zaposlen v davčni upravi, zaradi pandemije pa od januarja 2021 dela od doma.
Aprila je eden od njegovih nadrejenih opazil, da telefonira nenavadno dolgo v primerjavi s povprečnimi klici sodelavcev, na primerljivih delovnih mestih.
Ko so ga povabili na razgovor z nadrejenimi, je priznal, kaj je storil. Kljub temu pa je notranja preiskava pokazala, da je to ponovil še štirikrat po pogovoru z nadrejenimi, in ko so ga šefi maja spet poklicali na razgovor, je odgovoril, da je njegova motivacija za delo “izjemno nizka”.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!