
Uporabniki Facebooka bodo spet lahko videli objave svojih potrjenih prijateljev, ki jim jih ne bodo ponujali algoritmi. Družbeno omrežje se tako vrača k prvotnemu poslanstvu.
Facebook je predstavil prenovljeni zavihek “Friends” (Prijatelji), s katerim želi uporabnikom znova približati vsebine ljudi, ki jih dejansko poznajo, so sporočili iz Mete.
Novost, ki so jo za zdaj uvedli samo v ZDA in Kanadi, pomeni strateško vrnitev k osnovnemu družbenemu poslanstvu platforme.
Prenovljeni zavihek bo tako kazal zgodbe, kratke videoposnetke, objave, rojstne dneve in prošnje za prijateljstvo – vse izključno od potrjenih prijateljev.
S tem Facebook ustvarja namenski vir novic, sestavljen izključno iz vsebin prijateljev, brez priporočil algoritmov.
Omrežje hoče povrniti “izgubljeno čarobnost prijateljstva”
Zavihek je bil prej namenjen predvsem prošnjam za prijateljstvo in predlogom za prijateljstvo – “ljudi, ki jih morda poznate” (“People You May Know”).
Po navedbah Facebooka gre za prvo od več tako imenovanih “OG” (originalnih) Facebookovih izkušenj, ki jih bodo uvajali letos.
Podjetje Meta ob tem priznava, da se je z razširitvijo Facebooka na področja, kot so Skupine, Video in Marketplace, “izgubila čarobnost prijateljstva”.
Do novega zavihka Friends bodo uporabniki lahko dostopali prek navigacijske vrstice na domačem viru ali prek zaznamkov.
“Ljudem želimo olajšati iskanje vsebin njihovih prijateljev na Facebooku,” so sporočili iz Mete.
Ta sprememba se zdi del širše strategije izvršnega direktorja Marka Zuckerberga, s katero želi platformo ponovno usmeriti k njenim prvotnim vrednotam – kjer so uporabniško izkušnjo oblikovala pristna družbena razmerja, ne pa algoritmično izbrane vsebine, piše portal Neowin.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje