Instagram bi lahko vpeljal novost. Uporabniki so na nogah: To je noro

Digitalno 06. Jun 202418:08 0 komentarjev
Instagram
Foto: PROFIMEDIA

Se lahko zgodi, da po YouTubu prav kmalu ne bomo več mogli preskočiti oglasov niti na družbenem omrežju Instagram?

Priljubljeno družbeno omrežje Instagram preizkuša oglase, ki jih uporabniki ne bodo mogli preskočiti, je poročal BBC.

Občasno se med ogledovanjem Instagramovih zgodb, videoobjav in drugih vsebin pojavijo oglasi, ki pa jih zgolj z zdrsom po ekranu za zdaj uporabniki lahko preskočijo.

Družbeno omrežje, ki je sicer v lasti podjetja Meta, se spogleduje z idejo, da bi oglaševalcem omogočilo funkcijo, ki bi uporabnike prisilila, da si najprej ogledajo oglas, šele nato pa bi lahko nadaljevali ogled poljubnih vsebin.

Nekateri uporabniki so že opazili t. i. oglasni premor. S fotografij, ki so jih delili na družbenem omrežju, je razvidno, da se na oglasnem sporočilu pojavi odštevalnik časa. Šele ko se čas izteče, lahko uporabniki nadaljujejo brskanje po Instagramu.

obvestilo o oglasih
“Včasih boste morali pogledati oglas, preden boste lahko nadaljevali brskanje.” (Foto: družbeno omrežje X/ @adithya_ssh)

“Oglasni premori so nov način prikazovanja oglasov na Instagramu. Včasih boste morali pogledati oglas, preden boste lahko brskali naprej,” je Meta sporočila uporabnikom, ki so želeli izvedeti več.

Instagram je za BBC potrdil, da testira nov format oglasov, saj “vedno preizkuša načine, kako povečati vrednost za oglaševalce”. Dodal je, da eksperimentira z novimi izdelki, ki so v skladu s trendi potrošnikov in potrebami podjetij.

Podoben format oglasov uporablja že YouTube, kjer oglasov pogosto ni mogoče preskočiti, razen če plačujete  naročnino za “premium različico”. Pred in med posnetki ali po njih se pojavijo oglasi, ki so dolgi od 15 do 30 sekund in jih ni mogoče preskočiti.

Napovedana novost Instagrama je že vznejevoljila nekatere uporabnike, ki so na družbenih omrežjih potezo Instagrama označili za “noro”. “Zdi se, da gre za vsiljivo agresivno potezo, s katero želi Meta zaslužiti več denarja,” je idejo komentiral eden od uporabnikov Threadsov. Nekateri drugi posamezniki pa so že napovedali bojkot platforme, je še poročal BBC.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!