Mladi opuščajo življenjepise in prošnje za delo objavljajo kar na TikToku

Digitalno 18. Nov 202404:47 0 komentarjev
razgovor za delo
Foto: PROFIMEDIA

Generacija Z opušča pošiljanje prošenj za delo in življenjepisov. Namesto tega delo išče na družbenem omrežju TikTok.

Mladi iskalci zaposlitve vse pogosteje opuščajo tradicionalne življenjepise in namesto tega ustvarjajo videoposnetke na TikToku. Med tistimi, ki so se odločili, da opustijo prošnje za delo in življenjepis, je tudi Jackie.

Kadrovik Guy Thornton, ki je ustanovitelj podjetja Practice Aptitude Tests, je za portal Indy100 povedal, da je objava prošnje za zaposlitev na TikToku “odličen način, da izstopate” na današnjem konkurenčnem trgu dela.

Prepričan je, da bi se lahko tak način iskanja dela uveljavil. “Ko bo več ljudi videlo uspeh teh videoposnetkov, bo še več iskalcev zaposlitve tako iskalo zaposlitev. In tako je prav,” je rekel. Spomnil je, da delodajalci v nekaterih panogah od iskalcev zaposlitve že dlje časa pričakujejo videoposnetek prijave na delovno mesto.

Thornton je izpostavil, da platforme, kot je LinkedIn, že spodbujajo ljudi, da si na spletu ustvarijo poklicno identiteto. “Zato ni nerealno pričakovati, da bi lahko TikTok postal še eno družbeno omrežje za zaposlovanje,” je dodal.

Močno so se spremenile tudi veščine, ki jih delodajalci iščejo pri kandidatih. “Industrija zaposlovanja ima popolnoma drugačne vrednote kot pred desetimi leti. Delodajalci danes iščejo ustvarjalnost in digitalno pismenost. Objava na TikToku lahko odlično predstavi te lastnosti,” je rekel Thornton.

Dodal je še: “Ko prošnjo za delo objavite na javni platformi, pokažete ne le ustvarjalnost, temveč tudi pripravljenost na to, da se javno izpostavite. To je pomembno na številnih področjih, kot so odnosi z javnostmi, trženje in mediji.” Tovrstna objava delodajalcem sporoča, da ste samozavestni, tehnično podkovani in poznate trenutne trende, še poroča Indy100.

Kako objaviti prepričljivo prošnjo za delo na TikToku?

Thornton je pripravil tudi pet nasvetov za objavo prepričljive prošnje za delo na TikToku.

Iskalcem zaposlitve svetuje, naj poiščejo pravo ravnovesje med strokovnostjo in zabavo. “Na platformi, ki je večinoma namenjena objavi zabavnih videoposnetkov, se lahko zlahka prepustimo humorju. Čeprav je humor odličen način, da pritegnete občinstvo, je bolje, da v objavi za iskanje zaposlitve pokažete tudi profesionalnost. Delodajalcu pokažite, da bi se odlično ujemali s kulturo podjetja,” je rekel.

V objavi se osredotočite na svoja znanja in izkušnje. “Poskusite se izogniti besedičenju. Poskrbite, da v kratkem času, ki ga imate, da pritegnete pozornost, izpostavite vsa znanja in izkušnje, zaradi katerih ste odličen kandidat za delovno mesto.”

Poskrbite, da bo video vizualno privlačen. “Pozornost je na družbenih omrežjih omejena. Zato naj bo vaš videoposnetek hiter, govorite jasno in jedrnato. Ključni so montaže, način pripovedovanja zgodbe in privlačne vizualne podobe,” je naštel Thornton.

Objavo zaključite s pozivom k akciji. “Poziv k akciji je lahko poziv delodajalcu, naj stopi v stik z vami, naj si ogleda vaše druge vsebine ali vas povabi na intervju,” je besede kadrovika povzel Indy100.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!