Spremembe na Viberju: aplikacija uvaja novost za zaščito uporabnikov

Digitalno 12. Nov 202411:40 0 komentarjev
viber
Foto: PROFIMEDIA

Rakuten Viber je uvedel nova varnostna orodja, ki vključujejo enkratna gesla (OTP) in funkcijo SecurePlus za dodatno zaščito občutljivih podatkov. Ta izboljšana varnost omogoča podjetjem hitrejše in varnejše preverjanje uporabnikov, kar zmanjšuje možnosti spletnih prevar. Nova varnostna orodja so na voljo podjetjem po vsem svetu.

Rakuten Viber je predstavil nova varnostna orodja, ki zagotavljajo dodatno avtentikacijo uporabnikov in zmanjšujejo možnosti spletnih prevar. Cilj teh novosti je izboljšati varnost pri komunikaciji in zaščititi občutljive informacije, poroča portal Zimo.dnevnik.hr.

Nova rešitev vključuje verifikacijska sporočila z enkratnimi gesli (OTP), ki podjetjem omogočajo hitro preverjanje uporabnikov. Ta sporočila prinašajo varen način avtentikacije s šifriranimi OTP, ki so cenejši od klasičnih SMS-sporočil, obenem pa imajo prilagodljivo časovno omejitev dostave. Uporabniki lahko PIN-kode hitro kopirajo neposredno iz Viberjevih obvestil, kar omogoča hitrejši in enostavnejši proces preverjanja.

Viber je uvedel tudi funkcijo SecurePlus, ki dodatno preveri številko prejemnika in zagotovi, da občutljive informacije, kot so bančni izpiski in transakcijski podatki, dosežejo le preverjene uporabnike. Ta nova varnostna plast pomaga zmanjšati možnosti za morebitne prevare, še piše portal.

Rakuten Viber je pred kratkim pridobil certifikacijo SOC 2 Type II, kar dokazuje visoke varnostne standarde pri zaščiti podatkov. Viber ostaja med vodilnimi aplikacijami za varno komunikacijo, saj uporablja popolno šifriranje za zasebne in skupinske pogovore ter zagotavlja, da se sporočila ne shranjujejo na njihovih strežnikih.

“Varnost je v središču našega delovanja,” je dejala direktorica prihodkov pri Rakuten Viberju Cristina Constandache. “Ker 60 odstotkov digitalnih uporabnikov daje prednost varnosti in transparentnosti pri komunikaciji s podjetji, naše nove rešitve pa krepijo zaupanje in varnost vsake interakcije med blagovnimi znamkami in strankami.” Nova varnostna orodja so zdaj na voljo podjetjem po vsem svetu, še dodaja Zimo.dnevnik.hr.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!