Robot se je s pomočjo umetne inteligence naučil igrati in zmagati v igrici, ki od tekmovalcev terja fizično spretnost.
Prvič je umetna inteligenca dokazala, da je lahko boljša od ljudi v igrah, ki zahtevajo fizično spretnost.
Robot CyberRunner AI, ki sta ga zasnovala švicarski inženir in univerzitetni predavatelj Raffaello d’Andrea in Thomas Bi, asistent na področju robotike in avtonomnih sistemov na univerzi ETH v Zürichu, se je naučil igrati in dokončati priljubljeno igro “Frnikola v labirintu”, pri kateri mora igralec frnikolo na plošči s premiki rok usmerjati tako, da se prebije čez labirint, pri čemer ne sme pasti v luknjo. CyberRunner je na koncu premagal vse človeške nasprotnike.
Sicer to ni prvič, da je človek klonil pred umetno inteligenco, saj ga je ta premagala recimo že v šahu ali dami in drugih miselnih igrah, je pa njena zmaga v igri, ki zahteva fizično spretnost, nov mejnik – tako za človeka kot umetno inteligenco. Raziskovalci, ki so spremljali in usmerjali robotovo učenje, so povedali, da je robot pri učenju našel tudi načine za goljufanje, recimo kako skočiti čez steno ali obiti luknje, kar pa ni dovoljeno, zato so robota reprogramirali tako, da se je lahko učil le iz dovoljenih situacij.
Kako se je robot učil in naučil igre ter na koncu zmagal, si lahko ogledate v spodnjem videu.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje