Platforma za izmenjavo videovsebin YouTube je napovedala novost v aplikaciji na televizijah. Po novem bodo pred vsakim videoposnetkom 30-sekundni oglasi, ki jih ne bo mogoče preskočiti.
YouTube je na svojem dogodku YouTube Brandcast predstavil novost, ki bo zmotila marsikaterega uporabnika.
V aplikaciji na televizijah bo v svoji brezplačni različici uvedel 30-sekundne oglase, ki jih ne bo mogoče preskočiti oziroma skrajšati. Ti bodo nadomestili dva 15-sekunda oglasa, ki so ju uporabniki v večini primerov lahko preskočili.
Priljubljena platforma za videovsebine za zdaj novost uvaja le na televiziji, ki je tudi sicer njena najpomembnejša platforma, saj na njej ustvari več kot 70 odstotkov prikazov oglasov.
YouTube novost uvaja v želji po povečanju števila naročnin na YouTube Premium, ki odstrani oglase, mesečna naročnina zanj pa znaša 7,19 evra.
Ob novih oglasih bo YouTube uvedel še nove oglase vsakič, ko boste ustavili videoposnetek in ga nato predvajali naprej. Kdaj bo uvedel obe novosti, niso razkrili.
Novost YouTube uvaja po tem, ko je družba Nielsen v svojem poročilu ugotovila, da je YouTube edini med ponudniki pretočnih vsebin (Netflix, HBO Max, Disney, Prime Video), ki je podaljšal čas gledanja.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje