Oglaševanje

Velika sprememba za ustvarjalce na Instagramu

author
N. P.
10. jul 2025. 08:06
Instagram
Foto: PROFIMEDIA

Instagram je napovedal, da bo od 10. julija vsebine z nekaterih računov mogoče iskati tudi na Googlu in drugih iskalnikih. Koga bo ta sprememba dejansko zajela?

Oglaševanje

Instagram je dolga leta deloval predvsem kot zaprta platforma. Njegova vsebina je bila težko dostopna prek zunanjih iskalnikov, objave pa so bile omejene na notranji ekosistem aplikacije. Z najnovejšo posodobitvijo se ta zid ruši. Google in drugi iskalniki bodo zdaj lahko indeksirali in v rezultatih iskanja prikazal vsebino z Instagrama, s čimer se bo doseg aplikacije razširil daleč prek sledilcev ustvarjalcev.

Nova funkcija na Instagramu bo omogočila, da se bodo fotografije, videoposnetki, vrtiljaki in kratki videoposnetki (reels) s poslovnih računov in računov ustvarjalcev pojavili v organskih rezultatih iskanja na Googlu, kar pomeni ogromno spremembo v načinu, kako se vsebine na družbenih omrežjih prepletajo s spletnim iskanjem.

Oglaševanje

Instagram in Google
Foto: Posnetek zaslona

V skladu z napovedjo Mete bodo iskalniki lahko prikazovali vsebino uporabnikov, starejših od 18 let, ki je javna. Sprememba vpliva na milijone profilov na Instagramu, ki so se namesto za osebne račune odločili za status poslovnega računa (’business account’) ali računa ustvarjalca (’creator account’).

Izjeme bodo zasebni računi in uporabniki, mlajši od 18 let.

Oglaševanje

Funkcija indeksiranja bo delovala prek Instagramovih nastavitev zasebnosti. Imetniki profesionalnih računov oziroma računov ustvarjalcev jo bodo lahko vklopili v nastavitvah, kjer bodo našli možnost "Dovoli, da se javne fotografije in videoposnetki prikažejo v rezultatih iskalnikov". Možnost indeksiranja bo avtomatsko omogočena, zato bodo morali tisti, ki tega ne bodo želeli, možnost izklopiti.

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih