Direktor ameriškega podjetja Kellogg's se je znašel na udaru kritik, ker je predlagal, naj revni ljudje za večerjo jedo kosmiče, da bi prihranili denar, piše Sky News.
Podjetje Kellogg’s, ki proizvaja priljubljene kosmiče, je v ZDA objavljalo oglase s sloganom: “Dajte piščancem prosto noč.”
“Pričakujemo, da bodo potrošniki zaradi cenovnega pritiska za večerjo vse pogosteje izbirali kosmiče. Če primerjamo stroške kosmičev s tradicionalnimi obroki, postane ta možnost finančno dostopnejša,” je v intervjuju za televizijo CNBC povedal glavni izvršni direktor Gary Pilnick.
“Nasploh so kosmiči ekonomična izbira, saj je cena ene porcije kosmičev z mlekom in sadjem nižja od enega dolarja. To razloži, zakaj je to odlična rešitev za povprečnega potrošnika,” je še dodal.
Ko ga je voditelj Carl Quintanille vprašal, ali bi lahko bilo “sporočilo napačno razumljeno”, je Pilnick odgovoril: “Verjamemo, da ne.”
Inflacija v številnih zahodnih državah ostaja visoka, zlasti pri živilih, čeprav se je v zadnjih mesecih znižala.
Intervju je bil predvajan pretekli teden, po burnih odzivih kritikov pa zdaj močno odmeva na spletu. Nekateri so celo pozivali k bojkotu blagovne znamke.
Med tistimi, ki so ostro obsodili pripombe, je bil tudi senator demokratske stranke Peter Welch: “Delavec v podjetju Kellogg’s, ki zasluži 20 dolarjev na uro (18,5 evra), bi moral delati 96 let, da bi zaslužil 4 milijone dolarjev (3,7 milijona evrov), kolikor letno zasluži izvršni direktor Gary Pilnick.
Družbena omrežja so bila polna komentarjev, ki so kritizirali podjetje. “Ljudje ne potrebujejo za večerjo kosmičev, ampak korporacije, ki jih morajo nehati ropati,” so se vrstili komentarji.
Uporabnik družbenega omrežja X dejal, da bi moral glavni izvršni direktor “iti naravnost v pekel, ker promovira takšne koncepte in marketinške strategije, usmerjene v delavske družine. Tako odvratno.” Medtem je drugi zapisal: “Ti lopovi verjetno že desetletja niso bili v supermarketu.”
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje