Podjetje je zaradi malomarnega knjigovodstva izgubilo podatke o vplačilih za avtomobile. Kaže pa, da je to še najmanjši problem.
Običajno pravilo pri nakupu avtomobila je, da si prodajalec zagotovi plačilo preden lastniku preda ključe. Razen če gre za ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov Fisker, piše portal N1 Zagreb.
Malomarnemu knjigovodstvu se ima podjetje zahvaliti, da je izgubilo podatke o tem, kdo je kaj plačal. Pri tem pa ni šlo le za avto ali dva, temveč za milijone ameriških dolarjev, zaradi česar so v podjetju sprožili interno revizijo.
Večina manjkajočega denarja je bila iz naslova akontacij, v nekaterih primerih pa tudi za polno ceno vozil. Da bi bilo vse skupaj še bolj bizarno, je Fisker naredil korak dlje in nekaterim kupcem izročil modele Ocean, ne da bi ti vplačali kakšen denar, tudi predplačila ne.
Zanimivo bi bilo videti, kako so ljudje reagirali, ko jim je Fisker izročil brezplačen avtomobil, katerega cena se prične pri 42.000 dolarjih (malo manj kot 39.000 evrov) za osnovni model in doseže 60.000 dolarjev (nekaj več kot 55.500 evrov) za močnejše modele.
Kot piše portal, je do napake prišlo zaradi napačne papirologije. V podjetju niso preverili, ali so bili čeki za akontacije vnovčeni in kdaj, podatki o nekaterih pa so bili popolnoma izgubljeni.
Prav tako so izginili podatki o bančnih transakcijah in plačevanju s kreditnimi karticami. Zaradi vse te zmešnjave podjetje ni imelo podatka o tem, kolikšni so bili njegovi lanski prihodki. Zato tudi letnega poročila za leto 2023 še niso predložili.
Kljub temu pa se zdi, da je ta problem še najmanjši, piše portal, ki navaja Car Buzz. V začetku meseca je podjetje zamrznilo proizvodno za šest tednov, ker so čakali 150 milijonsko podporo.
Nedavno je propadel tudi njihov dogovor z drugim proizvajalcem avtomobilov, čisto za konec pa so prejšnji teden tudi dramatično znižali cene, da bi tako zmanjšali zaloge, saj jim grozi bankrot.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!