Modne navdušence in številne svetovne zvezdnike so obnoreli rdeči škornji, ki po videzu spominjajo na obutev, ki bi jo prej videli v kakšni risanki, ne pa na ulicah modnih prestolnic. Škornji so delo umetniškega kolektiva MSCHF in stanejo slabih 330 evrov.
Modni svet nori za rdečimi škornji podjetja MSCHF Sneakers, ki je del umetniškega kolektiva MSCHF. Če se obutev navadnemu posamezniku verjetno zdi zelo nepraktična, so modni zanesenjaki in številni svetovni zvezdniki nad njo navdušeni, saj po videzu spominjajo vse prej kot na škornje. Soustanovitelj MSCHF Daniel Greenberg je pojasnil, da so škornji realizacija posebne vrste risane abstrakcije čevlja. “Niso oblikovani kot stopala, so pa zato izrazito oblikovani kot škornji,” je pojasnilo podjetje.
Še pred uradnim lansiranjem škornjev so ti postali najbolj viden trend na newyorškem tednu mode, zaradi svoje netradicionalne oblike pa so na spletu postali viralni. Svoj par so si priskrbeli številni zvezdniki, med njimi DJ Diplo, raperka Coi Leray, raperji Rich The Kid, Lil Wayne in Pardison Fontaine ter številni drugi.
Kolektiv MSCHF, ki je znan po eksperimentiranju, zavrača idejo, da bi bil njegov najnovejši izdelek parodija, temveč da se je le poigral z estetiko grdega in nepraktičnega. Škornje je v prosti prodaji mogoče kupiti od 16. februarja in stanejo slabih 330 evrov.
@complex_sneakers ♬ original sound - Complex Sneakers
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!