Najstnica na spletu razkazuje dragocena oblačila in modne dodatke. Nekaterim se smili, drugi to obsojajo.
Moo Abraham je na neki način tipična enajstletnica, ki se rada pokaže z novo obleko ali modnim dodatkom.
Medtem ko se njene vrstnice večinoma igrajo s poceni igračami in nosijo relativno poceni oblačila, so njene stvari običajno opremljene z etiketami, kot so Dior, Gucci, Louis Vuitton, Chanel itd. Moo je namreč “milijarderjeva hči”, saj je nadimek računa podjetja njenih staršev na TikToku LoveLuxury. Emily in Adam Abraham sta ustanovitelja in lastnika trgovine s takšnim imenom s sedežem v Londonu in Dubaju, ki kupuje in prodaja rabljene luksuzne izdelke, kot so torbice, ure in nakit. Moo nosi izdelke, ki jih njeni starši prodajajo, in jih z očitnim veseljem razkazuje na TikToku ter odgovarja tudi na vprašanja, koliko njena oblačila, torbica ali ura stanejo.
V enem od videov je tako javnosti predstavila svojo opremo – luksuzno obleko, uro za 124.000 ameriških dolarjev (115.000 evrov) in torbico za 31.000 dolarjev (29.000 evrov), poroča portal Business Insider. Iz drugega videa je razvidno, da so njena oblačila in modni dodatki skupaj stali 58.000 britanskih funtov (68.000 evrov).
Drugi videoposnetki prikazujejo Moo in njeno mamo, kako obiskujeta salone luksuznih avtomobilov in zasebnih letal, češ da želita kupiti darilo za njenega očeta, kot sta več kot 300.000 evrov vreden rolls-royce cullinan in zasebno letalo.
Posnetki so objavljeni na TikTokovem računu LoveLuxury, ki ima 1,8 milijona sledilcev, kanal z oznako #billionairesdaughter o bleščečem in dragem življenjskem slogu najstnice pa je zbral že več kot 200 milijonov ogledov.
Posnetki so tudi reklama za podjetje
Njena mati Emily Abraham je za Insider povedala, da si je Moo vedno želela nastopati pred kamero.
“Vedno je plesala, izvajala gimnastiko ali pela. Nekoč si je okoli vratu zavezala odejo, tekla do okna in tam pela pesem iz filma Ledeno kraljestvo. Vedno je bila zelo razkošna in je imela veliko samozavesti.”
Pojasnila je, da so posnetki, na katerih njena hčerka govori, koliko stanejo njena oblačila in modni dodatki, ideja zaposlenega v podjetju Love Luxury, ki je odgovoren za družbena omrežja. Ta si je izmislil tudi njen nadimek, ki je bil sprva mišljen kot “milijonarjeva hči”, potem pa ga je oče spremenil v “milijarderjeva”, ker po njegovem mnenju to bolj privlači uporabnike. Ali je Adam Abraham v resnici milijarder, ni znano.
Business Insider je potrdil, da so nekateri predmeti, prikazani v videoposnetkih, v resnici zaloga trgovine Love Luxury in ne Moojina osebna lastnina. Tako je posnetek reklama za izdelke, ki jih trgovina prodaja.
“Hčerka ni razvajena. Trdo smo delali, da smo prišli do sem”
Kljub temu pa posnetki močno razburjajo mnoge sledilce.
Medtem ko se nekateri zgražajo, da starši deklico izkoriščajo za reklamo, in se jim deklica smili, drugi moti, da v časih, ko vladatajo inflacija in visoki stroški, posnetki “brez sramu” razkazujejo razkošje, ki je večini nedostopno. “To ni način, ki bi ga izbrala za vzgojo svojega otroka,” je zapisala ena od uporabnic. “Tako težko je gledati te posnetke, medtem ko se toliko ljudi trudi ohraniti vsaj toplo stanovanje,” pa je zapisal nekdo drug.
Emily Abraham je v intervjuju dejala, da čeprav sledilci in uporabniki menijo, da je njena hčerka razvajena, “ne more imeti vsega, kar si želi”. “Dovolimo ji, da vlaga v predmete, za katere vemo, da so dobre naložbe. Tako da, če želi, lahko vloži delček zaslužka ali žepnine v predmet, ki bo še vedno vreden nekaj denarja, ko bo starejša,” je dejala.
Za svojo družino pravi, da so “samo normalni ljudje, ki so zelo trdo delali, da so prišli tja, kjer so”. “Povedati moram, da se zelo zavedamo, da se kriza življenjskih stroškov nadaljuje, vendar pa, če smo trdo delali za to, kar imamo, ni razloga, da ne bi mogli deliti naših življenjskih izkušenj,” je dejala Emily Abraham.
“Ljudje, ki morda nikoli ne bi prišli v Dubaj, morda nikoli ne bi videli fontan, morda nikoli ne bi mogli na letalo, morda se nikoli ne bi mogli voziti v bleščečem avtomobilu, nekako živijo to življenje skozi nas in za veliko ljudi je to neka oblika pobega,” je še dodala. K temu pritrjujejo tudi nekateri komentarji pod videoposnetki. “Vse, kar imam v lasti, stane približno 40.000 evrov. Hvaležen sem za svoje življenje. Ampak rad bi živel tako vsaj en dan, lol. #LoveThem,” je zapisal eden od uporabnikov TikToka.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje