
Louis Sarkozy, kandidat za župana Mentona, predlaga ukinitev semaforjev in znakov po zgledu nizozemskega Drachtena. S konceptom "skupnega prostora" želi povečati varnost, saj odsotnost signalizacije voznike prisili v večjo pozornost. Čeprav stroka dvomi o uspehu v prometnem mestu, Sarkozy verjame v ukrep in ga uporablja v svoji volilni kampanji.
Oglaševanje
Mondermanov koncept t. i. skupnega prostora, v katerem morajo biti vsi udeleženci v prometu drug do drugega pozornejši in odgovornejši, je pritegnil mednarodno pozornost in se izkazal za uspešnega v mestih z manjšo gostoto prometa.
Louis Sarkozy, kandidat za župana francoskega mesta Menton, se zavzema za uvedbo radikalnih ukrepov, ki bi po njegovem mnenju lahko prispevali k večji prometni varnosti. Louis je sin nekdanjega predsednika Francije Nicolasa Sarkozyja. Njegov predlog spominja na izkušnje nizozemskega mesta Drachten, kjer je pred skoraj 20 leti pokojni prometni inženir Hans Monderman uvedel sistem brez semaforjev in večine prometnih znakov.
"Če ni pločnikov, semaforjev in belih črt na cesti, so vsi bolj pozorni," je za francoski Radio Monte Carlo dejal Sarkozy. Dodal je, da so v Drachtenu zabeležili kar 40-odstotno zmanjšanje števila prometnih nesreč.
Čeprav nekateri prometni strokovnjaki menijo, da tak sistem lahko deluje v manjših mestih ali krajih z manjšo gostoto prometa, se zdi, da bi bili radikalni ukrepi, ki jih predlaga Sarkozy, težko izvedljivi v večjih in prometno bolj obremenjenih mestih, kot je Menton.
Kljub temu Sarkozy verjame, da bi večje zaupanje v udeležence v prometu lahko pozitivno vplivalo na varnost, kar bi mu utegnilo koristiti tudi pri kandidaturi na prihajajočih volitvah.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje