Po besedah vodstva so zaposleni tisti, ki dajejo pravo vrednost podjetju.
Avtomobilska znamka Ferrari je svetu najbolj znana po športnih avtomobilih in udejstvovanju v avtomobilskem športu. Za to gredo zasluge brezkompromisnemu in temperamentnemu Enzu Ferrariju. Ta je dirke vselej postavljal na prvo mesto, prodaja avtomobilov pa je bila v njegovih očeh (v najboljšem primeru) drugotnega pomena. A le nekoliko manj kot dirkanje je cenil povezanost in medčloveške odnose.
Znamko Ferrari je namreč želel predstaviti kot skupnost ljudi, ki so med seboj povezani kot nekakšna družina. In čeprav je od njegove smrti minilo že več kot 30 let, tak duh v podjetju še vedno ostaja. Še več, pri Ferrariju so se ga odločili še nekoliko bolj predstaviti, oživiti. To so storili tik pred začetkom tega leta, ko Ferrari praznuje svojo 75. obletnico. Slednjo bodo v Maranellu pospremili z jubilejnim logotipom.
Logotip kot sestavljanka
Logotip, ki zajema prepoznavnega konjiča in številko 75, so namreč izdelali s pomočjo delavcev v tovarni. Prav vsak od njih je namreč v sestavljanko položil en element, ki je pomagal k nastanku celotne slike. S tem so na simboličen način želeli predstaviti, kako pomemben je vsak posameznik za podjetje. Nastajanje slike si lahko ogledate v spodnjem videu.
»Za to posebno leto smo pri Ferrariju ustvarili posebno podobo: skulpturo, izdelano iz več tisoč koščkov, pri čemer je vsakega posebej postavil eden od sodelavcev v tovarni. To je simbol Ferrarijevega duha, ki si ga v Maranellu delimo s (Ferrarijevo) družino po vsem svetu. Odseva namreč naše bistvo, minulih 75 let in prihodnost. Je simbol podjetja, za katero je Enzo Ferrari nekoč rekel: ustvarili so ga ljudje,« je povedal predsednik Ferrarija, John Elkann.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!