Stili iz 70. let prejšnjega stoletja so v središču Fendijeve kampanje pomlad-poletje 2022. Dizajni umetniškega direktorja Kima Jonesa se poklonijo blišču in glamurju tega desetletja s psihedeličnimi potiski in oblekami za večerne priložnosti. Manekenke Rianne van Rompaey, Anok Yai, Barbaro Valente, Vittorio Ceretti in Yilan Hua je v objektiv ujel fotograf Craig McDean.
Oglasna kampanja za Fendijevo kolekcijo pomlad-poletje 2022 je praznovanje igrive nespoštljivosti in močne ženstvenosti, odmeva svetlih barv in očarljivega vzdušja. V kreativni režiji Ronnieja Cooka Newhousa in Karla Bolandera fotografski in video posnetki v popolnosti odražajo estetiko, ki odraža kreativnost oblikovalca Kima Jonesa.
Vittoria Ceretti, Yilan Hua, Barbara Valente, Rianne Van Rompaey in Anok Yai – pet manekenk, ki oživljajo kampanjo, ki so jo v zabavnem in sproščenem razpoloženju fotografirali v studiu. Ujete so skupaj, v parih in same, na grafičnih ozadjih, v hladnih odtenkih, ki zbledijo v modre nianse ali rdeče grafične oblike oblakov.
Navdih izvira iz ročno narisanega logotipa modnega ilustratorja in vizionarja Antonia Lópeza, ki se opira na umetnikovo osvobojeno senzibilnost in okolje Studia 54, ki ga najdemo v arhivu Fendi. Iz tega izhodišča se je rodila kolekcija, ki predstavlja sodoben pogled na največje trenutke disko ere in poudarja raznoliko in močno ženstvenost, ki poudarja ime Fendi.
Silvia Venturini Fendi, umetniška direktorica modnih dodatkov pri Fendi, je za predstavljeno kolekcijo ustvarila torbe z živahnim dizajnom in polkrožnimi silhuetami. Melanie Ward je stilirala celotno snemanje, ki je vključevalo tudi kose nakita, ki jih je oblikovala Delfina Delettrez, umetniška vodja nakita pri Fendiju. Guido Palau se je na snemanju lotil krotenja las, z brezhibnim ličenjem Petra Phillipsa pa je bil videz perfektno dovršen. Andrea Cellerino je oblikoval scenografijo, Shelley Durkan pa je bila zadolžena za kasting.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!