Hyundai pospešuje – v smeri elektrifikacije

Magazin 27. Dec 202114:45 0 komentarjev
Ioniq
Hyundai

Korejci so v nasprotju s Toyoto bolj kot kdaj prej odločeni vreči vse svoje resurse v razvoj električnih vozil.

Medtem ko je večina večjih igralcev na področju avtomobilske industrije sprejela elektrifikacijo kot dejstvo, je med velikimi samo še Toyota odločena razvijati več pogonskih konceptov. No, zdaj je jasno tudi, da bo južnokorejski gigant Hyundai svojo prihodnost posvetil predvsem razvoju baterijsko-električnih vozil (BEV), čeravno so bili še do nedavnega glasni zagovorniki hibridne tehnologije. To je potrdil tudi predsednik uprave Jaehoon Chang, ki je za portal Automotive News dejal, da se bodo elektrifikacije lotili bolj agresivno.

Ioniq 5
Hyundai

Do leta 2026 še 13 novih modelov

Tako želi Hyundai s svojo podznamko luksuznih vozil Genesis do konca leta 2022 doseči že 220.000 vozil, še lani pa so jih na primer prodali le 140.000. Gre predvsem za novustanovljeno podznamko Ioniq, ki je namenjena le električno gnanim vozilom.

Prvi model je tako Ioniq 5, ki je že na trgu, sledita še limuzina Ionig 6 in športni terenec Ioniq 7. Ampak to je le delček tega, kar pripravljajo, saj naj bi do leta 2026 spravili na trg kar 13 novih modelov BEV.  Temu naj bi sledil tudi Genesis z velikim križancem GV70 in manjšim Gv60. Pri Genesisu naj bi postopoma začeli izrivati klasične pogone, saj naj bi znamka postala povsem električna do leta 2030.

Hyundai seven
Hyundai

Glavni trg še vedno ZDA

Največji trg za skupino Hyundai (Hyundai, Kia, Genesis) bo še naprej ZDA, kamor bodo investirali kar 7,4 milijarde dolarjev za posodobitev tovarn. Tudi sicer pričakujejo, da bo polovica prodanih vozil v ZDA do leta 2030 električno gnanih.

Chang je sicer dejal še, da želijo transformacijo izpeljati čim prej, zato bodo tudi zaključili investicije v razvoj novih motorjev z notranjim zgorevanjem, pospešili razvoj novih baterij s trdimi elektrolitom … Skupina Hyundai ima tako več kot ambiciozne prodajne cilje – do leta 2026 želijo namreč prodati kar 1,7 milijona električnih vozil, kar je resen odmik od prvotno načrtovanega milijona do leta 2025.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!