Indijska Mahindra s Volkswagnovim znanjem

Magazin 22. Avg 202214:45 0 komentarjev
Volkswagen in Mahindra
Volkswagen

Indijci želijo postati vodilna sila pri elektrifikaciji domačega trga. In prehiteti Tato. S Volkswagnovimi izkušnjami in znanjem bo laže.

Pri Mahindri ne skrivajo zadovoljstva. Pogodba s Volkswagnom pomeni, da bodo imeli dostop do preverjenih in sodobnih električnih sklopov, s katerimi bodo lahko opremili svoje nove e-modele, ki so jih pred dnevi kot študije predstavili v Veliki Britaniji. Seveda pa VW zanima tudi sodelovanje na drugih področjih obetavnega in rastočega trga v Indiji, kjer letno še vedno prodajo kar tri milijone vozil.

Pet športnih terencev od leta 2024

Pet športnih terencev (SUV) načrtjujejo Indijci, in to z dvema znamkama. Prva je obstoječa XUV in druga povsem nova, namenjena izključno električnemu pogonu BE (Born Electric). Vsi SUV-i bodo zasnovani na novi, namenski platformi INGLO, za katero pravijo, da je ena najlažjih v konkurenci, električne komponente pa bodo kupovali pri Volkswagnu, kjer jih vgrajujejo v model na platformi MEB. Mahindra bo tako že drugi kupec teh komponent, za Fordom.

Mahindra
Mahindra

Najboljši s pospeškom 5 s do 100 km/h

Mahindra
Mahindra

Vsi novi modeli znamk XUV in BE (XUV.e8, XUV.e9, BE.05, BE.07 in BE.09) bodo uporabljali baterije z zmogljivostjo od 60 do 80 kWh in hitro polnjenje z močjo do 175 kW. O dosegu niso spregovorili, bodo pa osnovni modeli ponujali med 170 in 210 kW moči in zadnji pogon, z dodatnim sprednjim motorjem pa bo razpon moči znašal med 250 in 290 kW. Pri Mahindri optimistično trdijo še, da bo tako pospešek najboljših znašal med 5 in 6 sekund do 100 km/h.

Mahindra želi s to ofenzivo seveda dohiteti in prehiteti največjega domačega tekmeca, znamko Tata, ki je v Evropi bolj znana kot lastnica znamk Rover in Jaguar. Sicer pa Mahindra ni edina znamka, ki želi prodreti na vse bolj pomemben trg e-vozil. Po pisanju Automotive Newsa je tudi znamka Ola, ki se ukvarja s prevozi (podobno Uberju) najavila začetek proizvodnje e-modelov. V Indiji sicer prodajo okoli tri milijone novih vozil letno, elektrifikacija pa je šele v povojih.

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!