Novi smart bo očitno SUV, kot so številni napovedovali. Nemško-kitajsko partnerstvo (namesto nemško-francoskega) pomeni tudi, da bo nov avtomobil nastajal na Kitajskem.
Nova generacija avtomobila, ki je pred leti pomenil revolucijo v mestni mobilnosti, se bo očitno rodila v tovarni kitajskega Geelyja, ki je Daimlerjev partner pri prenovi te zanimive znamke, katere model ForFour je soroden Renaultovem twingu in je tako tesno povezan tudi z Novim mestom in Slovenijo.
Toda poslej ne bo več tako – znamko si po novem lastita Daimler in Geely (vsak z natanko 50 odstotki), tako je logično, da bo nemški koncern uporabil nizkoproizvodno ceno pri svojem partnerju, obenem pa izkoristil nekatere tehnološke rešitve, ki jih znamke že ima, saj si med drugim lasti tudi znamko Volvo. No, pri Smartu gredo povsem v svet elektromobilnosti, zato ne preseneča, da bo novi model, ki so ga kot koncept poimenovalni Concept #1, poganjala – elektrika.
Arhitekturo si bodo lahko pri Daimlerju sposodili pri partnerju, saj je ta že v nekaterih modelih znamk Volvo in Lynk. Pri Smartu za svoj novi štirisedežni kompaktni SUV govorijo o dosegu, ki bo lahko znašal tudi 700 km, hitro polnjenje pa naj bi omogočala 800-voltna tehnologija, govorijo tudi o posodobitvah prek zraka (OTA) in še kupu sodobnih rešitev. Koncept je sicer dolg 4.290 metra, kar je precej več od modela ForFour (3,490 m). V podjetju sicer predvidevajo, da bodo prvi avtomobili na trgu že leta 2022.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!