Podjetje Beauty Health Company, prebojni ustvarjalec kozmetike na stičišču tradicionalne lepote in estetike, je napovedalo uspešno novo partnerstvo znamke HydraFacial™ z lepotno znamko popularne pevke Jennifer Lopez - JLo Beauty.
Izdelek Hydrafacial x JLo Beauty Booster je bil navdihnjen z ikoničnim kompletom kozmetičnih izdelkov JLo Glow in še posebej z rezultati izdelka That JLo Glow Serum – ki je klinično testiran za izboljšanje sijaja, gladkosti in hidratacije kože. Hydrafacial™ x JLo Beauty Booster vsebuje edinstveno kombinacijo močnih sestavin, vključno s trifermentirano esenco, super antioksidanti in niacinamidom, ki bo kožo pustil napeto, zdravo in sijočo kot še nikoli doslej.
Skrivnost HydraFacial x JLo Beauty Boosterja so tri edinstvene sestavine, ki v kombinaciji z drugimi preizkušenimi sestavinami HydraFacial Booster zagotavljajo neprimerljive rezultate: izvleček oljčnih listov se uporablja za upočasnitev staranja z izboljšanjem hidracije kože, fermentirani adaptogeni obnovijo naravni sijaj kože in zmanjšajo videz drobnih linij in gub, Hygroplex HHG, matrična sestavina, pridobljena iz sladkorja, pa pomaga obnoviti sposobnost kože, da zadrži vlago.
“Navdušeni smo nad razširitvijo našega portfelja prilagojenih rešitev za zdravljenje s pomočjo našega partnerstva z JLo Beauty,” je povedal Andrew Stanleick, predsednik in glavni izvršni direktor The Beauty Health Company. ”Jennifer Lopez je pionirka lepote in nege kože, HydraFacial pa je namenjen izboljšanju zdravja kože. To partnerstvo HydraFacial x JLo Beauty Booster skupaj popelje vašo rutino nege kože na višjo raven. S tem tretmajem se boste počutili samozavestno, v svoji koži se boste počutili najbolje,” je še dodal.
”Vsi želijo žareti kot Jennifer Lopez in JLo Beauty to željo uresniči. Zdaj lahko potrošnikom na nov in vznemirljiv način dostavimo ta značilni JLo sijaj,” pojasnjuje Lisa Sequino, soustanoviteljica in izvršna direktorica JLo Beauty & Lifestyle. ”S tem partnerstvom združujemo našo lastniško mešanico sestavin, ki priskrbijo sijaj, s prebojnim tretmajem HydraFacial in usposobljenimi strokovnjaki.” Ta revolucionarni izdelek bo na voljo septembra 2022 in ga bo mogoče dodati vsem drugim tretmajem HydraFacial.
Jennifer Lopez je januarja 2021 lansirala znamko JLo Beauty, da bi z javnostjo delila svoj ikonski ”JLo sijaj”. Podjetje se je leta 2022 razširilo na izdelke za življenjski stil. Zakoreninjeno v ”resno seksi znanost”, JLo Beauty & Lifestyle še naprej stremi k poenostavitvi samooskrbe z močnimi, visokozmogljivimi, biološko aktivnimi izdelki in storitvami, ki zagotavljajo transformativne rezultate za notranji in zunanji sijaj – pri katerikoli starosti.
Beauty Health Company je globalno podjetje, ki se osredotoča na zagotavljanje lepotnih in zdravstvenih izkušenj z odkrivanjem odnosa potrošnikov do njihove kože, telesa in samozavesti. Njihova vodilna blagovna znamka HydraFacial je ustvarila kategorijo hidradermoabrazije z uporabo patentiranega sistema za čiščenje, luščenje, ekstrakcijo, infundiranje in hidratacijo kože z lastniškimi raztopinami in serumi. HydraFacial zagotavlja neinvazivno in dostopno izkušnjo z močno skupnostjo estetikov, potrošnikov in partnerjev, ki estetiko povezujejo z lepoto in demokratizirajo rešitve za nego kože glede na starost, spol, ton in tip kože. HydraFacial je na voljo v več kot 90 državah z bazo 21.719 sistemov za dostavo.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!