Vse kaže, da se bo Nissan (spet) odrekel Datsunu, tradicionalni znamki, ki so jo kot cenovno dostopno različico Nissana obudili pred leti.
Pred zatonom v pozabo je očitno še ena tradicionalna avtomobilska znamka. Japonski Datsun, ki je bil pri nas sicer manj znan, je pa Nissanu pomagal do vzpona in prepoznavnosti po drugi svetovni vojni na velikih trgih, predvsem s športnim modelom 240Z, se menda spet umika. Potem ko je znamka z več kot stoletno tradicijo pomagala Nissanu v Evropi in ZDA (kot izvozno ime Nissana za tuje trge), so jo kljub dobrim prodajnim rezultatom ”v začetku” 80. let upokojili. In se osredotočili na Nissana – in premijsko znamo Infinity. A pred kakšnimi desetimi leti (2012) je takratni šef Renaulta in Nissana Carlos Ghosn (ki zdaj živi v pregnanstvu, saj ga sodno preganjajo japonske, zdaj pa tudi francoske oblasti) znamko obudil.
Datsun kot nizkocenovnik se ni prijel
Tako kot Infinity skrbi za premijski del ponudbe znamke, naj bi Datsun predstavljal cenovno ugodno, vstopno znamko, namenjeno predvsem velikim rastočim trgom, kot so Rusija, Indija, Indonezija, Kazahstan … Avtomobili naj bi bili namenjeni spodnjemu in srednjemu sloju kupcev, ki bi se sicer odločili za rabljen avto, poroča portal Automotive News Europe. Toda novi Datsun nikoli ni prav upravičil pričakovanja lastnikov, saj so bile prodajne številke manjše od pričakovanih. V Indiji, ki je bila glavni trg, je prodaja lani padla za kar 40 odstotkov. Paleto je sicer sestavljalo šest modelov, cilj pa je bil letna prodaja okoli 300.000 vozil.
Pri Nissanu so sporočili, da se bodo zdaj osredotočili na ključne modele in znamke, tako da končna odločitev še vedno ni jasna. Vse kaže, da bo moral Datsun za nekaj časa spet ”na hladno”, toda pri Nissanu imena seveda ne bodo zavrgli. Prav mogoče je, da ga bodo čez čas spet obudili v obliki dostopnih električnih vozil.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!